Knack - kilka nowych informacji wprost z Game Informera

Game Informer ujawnił kilka interesujących faktów z gry Knack - tytułu startowego PlayStation 4. Dzieło głównego projektanta architektury PS4 - Marka Cerny - reprezentuje zupełnie coś innego, od tego, co mogliśmy ujrzeć jako produkcje "na premierę" konsoli.

@ 08.05.2013, 13:02
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
ps4

Knack - kilka nowych informacji wprost z Game Informera

Game Informer ujawnił kilka interesujących faktów z gry Knack - tytułu startowego PlayStation 4. Dzieło głównego projektanta architektury PS4 - Marka Cerny - reprezentuje zupełnie coś innego, od tego, co mogliśmy ujrzeć jako produkcje "na premierę" konsoli. To nie jest żadna duża, wysokobudżetowa strzelanka z fotorealistyczną grafiką - to prosta platformówka z elementami akcji, gdzie toczymy wojnę z goblinami.

Jak wspomniałem na początku - źródłem wszystkich informacji zawartych w tym newsie jest magazyn Game Informer. Jak podają stronice czasopisma, wojna z zielonymi towarzyszami na początku była nie do pomyślenia, albowiem obie rasy żyły w zgodzie i harmonii. Ten korzystny stan rzeczy zmienił się, gdy gobliny przeprowadziły atak na ludzi - musimy dowiedzieć się, skąd u nich zaawansowane uzbrojenie potrzebne do zaatakowania inteligentniejszych przeciwników.

To tak a propos fabuły. Istotniejszy jest fakt, iż sterując tytułowym Knackiem - na początku niewielkich rozmiarów potworkiem - będziemy stawali się coraz większą machiną do walki z oponentem. Głównie dzięki absorbowaniu kolejno pozyskiwanych klejnotów, porozrzucanych po świecie gry - łącznie wsiąkniemy do 5 tysięcy obiektów i urośniemy do 9 metrów.

W miarę potrzeb zrzucimy cały pancerz, a więc mozolnie gromadzone kryształy, tylko po to, by pokonać jakieś wąskie przejście lub rozwiązać prostą zagadkę logiczną. Po zgromadzeniu odpowiedniej ilości kamulców odblokujemy specjalny atak, dzięki któremu wystrzelimy we wroga "całym sobą", tracąc wielkość i wracając do podstawowej formy. Nowe umiejętności odblokujemy po znalezieniu unikatowych kamieni. Na koniec ujawniony do tej pory zwiastun.


Sprawdź także:
Knack

Knack

Premiera: 15 listopada 2013
PS4

Knack to platformowa gra akcji od japońskiego studia Sony. Prace nadzorował Mark Cerny, współtwórca takich gier, jak Crash, Spyro czy Sonic. W produkcji wcielamy się w...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   13:11, 08.05.2013
Najmniej i chyba najsłabszy Exclusiw na PS4, takie moje zdanie kto na to będzie czekał ??
0 kudosLucas-AT   @   13:12, 08.05.2013
Lepsza platformówka od gościa odpowiedzialnego między innymi za kultowe Spyro i Crasha, niż kolejny shooter.
0 kudosgregory16mix   @   14:22, 08.05.2013
Pomysł dość oryginalny i może się przyjąć. W mojej skromnej ocenie lepsza taka gra, niż fotorealistyczna strzelnaka, o której wszyscy szybko zapomną Dumny
0 kudosdenilson   @   18:29, 08.05.2013
Mi się bardziej podoba że postawili na platformówkę. Mają w kwestii stylistyki pole do popisów i możliwość pokazania możliwości nowej konsoli.
0 kudosKreTsky   @   23:54, 08.05.2013
Chca wykreowac postac na miare Crasha - nie sadze by sie udalo. Bedzie ciekawa platformowka, ale raczej nic kultowego.
Dodaj Odpowiedź