Knack (PS4) - okladka

Knack (PS4)

Premiera:
15 listopada 2013
Premiera PL:
29 listopada 2013
Platformy:
Gatunek:
Zręcznościowa / Przygodowa
Język:
Strona:

ObserwujMam (15)Gram (0)Ukończone (8)Kupię (3)

Opis Knack (PS4)
zvarownik @ 16:24 21.02.2013
Kamil "zvarownik" Zwijacz

Śr. długość gry: 8h 19min

+ czaswięcej

Knack to platformowa gra akcji od japońskiego studia Sony. Prace nadzorował Mark Cerny, współtwórca takich gier, jak Crash, Spyro czy Sonic.

W produkcji wcielamy się w tytułowego Knacka, istotę stworzoną w laboratorium, która ma powstrzymać armię goblinów. Stwory te zaatakowały ludzi i jeżeli Knack nie podoła powierzonemu zadaniu, to ludzkość czeka koniec.

Rozgrywka łączy w sobie elementy takich gier jak Katamari Damacy, Crash i God of War. Nasz podopieczny potrafi zmieniać swój rozmiar i kształt, może także stać się niewidzialny. Zabawa opiera się na rozwiązywaniu prostych zagadek, walce i eksploracji. Rozwijamy też ciągle umiejętności podopiecznego, który, gromadząc specjalne relikty, jest nawet w stanie przybrać formę potężnej stalowej kuli, która miażdży wszystko, co znajdzie się na jej drodze.

Co ciekawe, w Knack można grać nie tylko w pojedynkę, ale również w trybie współpracy. Znajomy wskakuje wówczas do naszej rozgrywki, pomagając niszczyć oponentów i rozwiązując zagadki logiczne. Istotne w tym przypadku jest to, że gra wspiera funkcjonalność zwaną drop-in/drop-out, dzięki czemu znajomy może dołączyć do zabawy w całkiem dowolnym momencie i równie szybko z niej wyskoczyć.

Jak na projekt przeznaczony dla PlayStation 4, gra oferuje przejrzystą, pełną efektów oprawę wizualną, której cechami charakterystycznymi są rozbudowane lokacje, płynne animacje oraz bajeranckie efekty specjalne. Gra posiada też 90 minut humorystycznych scenek przerywnikowych, służących jako medium do opowiadania historii.


Wkład w encyklopedię mieli:   Dirian, gaco, MicMus123456789,
Screeny z Knack (PS4)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPietek=)   @   16:13, 18.12.2013
Pomimo kiepskich recenzji postanowiłem zakupić Knack'a za grosze i uważam że zrobiłem dobry interes. Nie wiem czego oczekiwali recenzenci od tej gry ale jak dla mnie jest ok i jak na startową grę nowej konsoli Sony, Knack daje rade.
Robimy w koło to samo ale jakoś przyjemnie się gra i to pewnie m.in. dlatego że gra jest trudna jak i posiada zchrzanione checkpointy, które nie raz zmuszają nas do powtórnego zmagania się z oponentami ale tym razem z utraconymi kryształami.
Najładniej preznetują się obszary otwarte choć oczywiście też nie są jakioś specjalnie ładne ale w porównaiu do tych zamkniętych bardziej cieszą oko. Humoru w grze za wiele nie ma a historia jest za prosta by jakoś specjalnie się nią przejmować. Motywy muzyczne też nie powalają choć momentami odgłosy przyrody nieco relaksują.
Ogólnie gra jest za trudna dla maluchów a za banalana ( w sensie rozgrywki, histori itp. ) dla dorosłych więc osobiście grę ukończę i pewnie sprzedam bo po raz kolejny nie zasiadłbym do Knack'a okłąmując się że jest w miarę dobrze.
0 kudosKrru   @   07:56, 20.01.2014
Ciągle nie ma recenzji? Pewnie nikt z redakcji MG nie chce zmęczyć tej gry. Szczęśliwy
0 kudosbigboy177   @   10:19, 20.01.2014
Cytat: Krru
Ciągle nie ma recenzji? Pewnie nikt z redakcji MG nie chce zmęczyć tej gry. Szczęśliwy

Nasze PS4 ducha wyzionęło Smutny dlatego też nie ma jeszcze testu samej konsoli, ciekawi mnie jak sprawnie działa serwis Sony. Jak tylko maszyna do nas wróci będzie i recka Knack i test konsoli z relacją z jej serwisowania.
0 kudossebogothic   @   13:09, 31.03.2018
Szczerze powiedziawszy to oglądając gameplaye nie spodziewałem się niczego specjalnego i sądziłem, że gra mnie szybko znudzi. Mimo wszystko, iż Knack jest dość powtarzalny to dosyć fajnie przechodzi się kolejne etapy i gra się przyjemniej niż to wygląda, gdy oglądamy gameplaye. To bardziej nawalanka niż platformówka, bo skakania tu jak na lekarstwo. Za to przez większość czasu walczymy z różnymi przeciwnikami. System walki za bardzo skomplikowany nie jest, ale to właśnie rozgryzanie poszczególnych przeciwników i decydowanie kogo najpierw pokonać najbardziej przyciąga.