Pierwsze recenzje Army of Two: The Devil's Cartel - szału nie ma

Seria Army of Two raczej nie zalicza się do najwybitniejszych strzelanek w historii branży, ale na pewno ma grupę oddanych fanów.

@ 28.03.2013, 14:35
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
ps3, xbox 360

Pierwsze recenzje Army of Two: The Devil's Cartel - szału nie ma

Seria Army of Two raczej nie zalicza się do najwybitniejszych strzelanek w historii branży, ale na pewno ma grupę oddanych fanów. Niestety nie mamy dla nich zbyt dobrych wieści, bowiem pierwsze recenzje nie zachęcają zbytnio do kupna najnowszej odsłony - The Devil's Cartel.

- Eurogamer – 5/10
- NowGamer – 6/10
- OXM – 7.5
- GamingBolt – 7/10

Pierwsze, co rzuca się w oczy, to długość rozgrywki - na przejście kampanii potrzeba około 8 godzin, co w sumie nie jest złym wynikiem. Tutaj pojawia się jednak problem, bowiem po ukończeniu rozgrywki nie bardzo jest co robić. Można pograć w sieciową kooperację, ale nie jest ona wolna od nieprzemyślanych rozwiązań. Jeżeli w trakcie wspólnej zabawy któraś z osób opuści rozgrywkę, to drugi gracz zostanie automatycznie wyrzucony z sesji, a cały postęp skasowany. Brakuje też multiplayera z prawdziwego zdarzenia, co oznacza, że najprawdopodobniej po jednokrotnym przejściu gry i chwilowej zabawy w sieciowej kooperacji, większość graczy odłoży Army of Two: The Devil's Cartel na półkę.

Jedyną motywacją do dłuższej zabawy, a co za tym idzie ponownego przechodzenia gry, miałoby być zbieranie kasy, za którą możemy kupić coraz to lepsze bronie, skórki i gadżety. Sam co-op jest podobno nieźle zrealizowany, ale już jakość kampanii nie powala. To po prostu kolejny, napakowany akcją shooter, nieszczególnie wyróżniający się na tle konkurencji.

Pierwsze recenzje Army of Two: The Devil's Cartel - szału nie ma
Recenzenci chwalą za to oprawę wizualną, a w szczególności lokacje, które wyglądają naprawdę nieźle. Dochodzi do tego poprawnie zrealizowany system destrukcji otoczenia, choć fizyka czasami potrafi płatać figle. Gorzej prezentują się modele postaci, w szczególności przeciwników, które są powtarzalne i mocno przeciętne pod względem jakości i szczegółowości wykonania.

"Army of Two: The Devil's Cartel nie jest warte premierowej ceny, zważywszy chociażby na brak zróżnicowanej zawartości, niemniej gra jest zabawna i pewna grupa osób na pewno będzie zadowolona z rozgrywki." - podsumowuje recenzent portalu Gamingbolt. Wniosek nasuwa się sam - zagrać można, ale dopiero po solidnych przecenach.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKreTsky   @   00:36, 29.03.2013
Zassalem demko juz jakis czas temu ale jakos nie mialem nawet checi odpalic. Jak sie zbiore w sobie to sprawdze jak to wyglada ;]