Komputerowy Dead Space 3 w zasadzie identyczny, jak wersje konsolowe
Osoby, które liczyły na to, że po zakupie PeCetowej wersji Dead Space 3 dostaną coś lepszego, bardziej przyjaznego dla oka - po prostu wykorzystującego możliwości obecnych komputerów - niestety muszą się obejść smakiem.
bigboy177 @ 23.01.2013, 11:59
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc
Osoby, które liczyły na to, że po zakupie PeCetowej wersji Dead Space 3 dostaną coś lepszego, bardziej przyjaznego dla oka - po prostu wykorzystującego możliwości obecnych komputerów - niestety muszą się obejść smakiem. Jak się bowiem okazuje, produkcja będzie identyczna, niezależnie od tego, na której platformie gramy.
Jeden z producentów, w trakcie wywiadu dla games.on.net, powiedział że nie należy się spodziewać ani obsługi DirectX 11, ani pakietu wyższej rozdzielczości tekstur, ani szczegółowych opcji ustalania detali widocznych na ekranie. Na monitorze będzie wyświetlane w zasadzie dokładnie to samo, co w przypadku wersji dla Xboxa 360 i PlayStation 3.
Czy to źle, czy dobrze? Z jednej strony źle, bo ewentualne niedociągnięcia na pewno będą bardziej zauważalne na PC. Z drugiej, dobrze, wszak osoby dysponujące starszymi blaszakami również zagrają bez problemów, a produkcja, na chwilę obecną, wygląda bardzo dobrze (przynajmniej pod względem graficznym, o grywalności ciężko coś napisać - zbyt wcześnie).
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler