Zwolnienia w Trion World Network. Z pracą pożegnało się aż 40 osób
MMO ci w naszej branży dostatek, więc nic dziwnego, że nawet najambitniejsze i najlepsze projekty miewają problemy z przebiciem się i znalezieniem satysfakcjonującej wydawcę liczby odbiorców.
bat2008kam @ 12.12.2012, 09:59
Bartek "bat2008kam"
pc
MMO ci w naszej branży dostatek, więc nic dziwnego, że nawet najambitniejsze i najlepsze projekty miewają problemy z przebiciem się i znalezieniem satysfakcjonującej wydawcę liczby odbiorców. Ubiegłoroczne Rift zebrało sporo wysokich ocen i zbudowało wokół siebie grono oddanych fanów, ale najwyraźniej jest ich za mało, by wystarczyło na opłacenie wszystkich pracowników studia Trion World Network. Wczoraj z pracą pożegnało się aż czterdziestu programistów, co stanowi jedną trzecią wspomnianej powyżej firmy, a niewykluczone, że w przyszłości posadę stracą kolejne osoby.
Przedstawiciele Trion World Network wydali specjalne oświadczenie, w którym uzasadniają podjęcie tak trudnej i dla wielu bolesnej decyzji:
”W odpowiedzi na aktualną kondycję branży, ścigające nas terminy i naturalną ewolucję naszej firmy, postanowiliśmy podjąć kilka zmian organizacyjnych, polegających na redukcji części zatrudnionej przez nas siły roboczej. To była niezwykle trudna decyzja i wszystkim dotkniętym tymi zmianami życzymy jak najlepiej w przyszłości. Jednocześnie zapewniamy, że nadal będziemy koncentrować się na dostarczaniu wysokojakościowych gier online i dalszym wspieraniu MMO Rift czy End of Nations”.
Przy okazji potwierdzono, że nie musimy obawiać się o los Defiance - projekt trafi na rynek zgodnie z planem, czyli w kwietniu 2013 roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler