Wii U będzie wspierać hardcore'owych graczy!

Wii U nadchodzi wielkimi krokami. Gigant z Kioto stawia sobie za cel (jeden z wielu) dogodzić również hardcore'owej klienteli.

@ 31.07.2012, 08:31
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
wiiu

Wii U będzie wspierać hardcore'owych graczy!

Wii U nadchodzi wielkimi krokami. Gigant z Kioto stawia sobie za cel (jeden z wielu) dogodzić również hardcore'owej klienteli. Jak twierdzi Katsuya Eguchi, producent hardware'u, poprzednia konsola zaliczyła wtopę pod względem gamepadów. Kontrolery do Wii nie posiadały analogów, tym samym nie nadawały się do grania w tradycyjne gry wideo. Ten powód okazał się być bolesny w skutkach - grono dzisiejszych klasyków omijało szerokim łukiem sprzęt Nintendo. Ktoś sobie wyobraża rozgrywkę w Bad Company na pierwszym Wii? No właśnie. Eguchi twierdzi, że Wii U Pro Controller jest w stanie zmienić dotychczasowy obraz konsol "Big N" i tym samym pomóc w rozgrywce hardcore'owym graczom. Tenże kontroler ma być kartą przetargową przy wydawaniu multi-platformowych tytułów.

''Oferowanie Pro kontrolera do naszej konsoli sprawi, że większa ilość multi-platformowych produkcji ukaże się na tym systemie. Kontrolery z pierwszego Wii zawiodły brakiem analogów, teraz takiego błędu się wystrzegamy. Aby rozgrywka stała się łatwiejsza i przyjemniejsza, również rozgrywka w sieci, musieliśmy dorzucić do oferty Wii U Pro Controller. Wszyscy jesteśmy graczami - jedną wielką rodziną. My jako Nintendo nie chcemy pozostawiać gdzieś na boku graczy ambitnych. tych, którzy lubią hardcore, dlatego staraliśmy się popracować nad taką strefą rozgrywki''

Wii U będzie wspierać hardcore'owych graczy!

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKabal_666   @   11:46, 31.07.2012
No spoko, jak dla mnie na +, ale zobaczymy jak to się będzie miało do wydawania gier na konsolę słabszą technicznie, podczas graficznego wyścigu zbrojeń między resztą systemów.
0 kudosdenilson   @   12:14, 31.07.2012
Pożyjemy zobaczymy Kabal_666 jak to wszystko będzie wyglądało.
0 kudosSzajch   @   12:35, 31.07.2012
juve - Bad Company na WII, hmm. W Metroidy bardzo dobrze się gra na WII, więc sądzę, że i w Battlefielda dałoby się grać. Jednak WIIU ma ten kontroler już za bardzo antyFPS.
0 kudosKabal_666   @   12:44, 31.07.2012
Czemu? Chodzi o wysokie położenie analogów względem reszty przycisków??
0 kudosSzajch   @   23:03, 31.07.2012
Za dużym minusem jest odwrócenie po prawej stronie miejscami analoga z przyciskami. Jednak w "pro padzie" też zrobili ten błąd. Druga sprawa i najważniejsza. Zbyt duża szerokość. Dłonie są wyprostowane na bokach jednocześnie naciskając przyciski, ruszając analogiem i niezbyt naturalnie wyginając palce wskazujące do przycisków R i L. Na wielogodzinny multiplayer wykończy dłonie.
0 kudosKabal_666   @   23:41, 31.07.2012
Nie wybierasz się w przyszłości na jakąś fizjoterapie czy coś?? Szczęśliwy
Dodaj Odpowiedź