BioShock Infinite - grę opóźniono z uwagi na multiplayer?
Zaledwie wczoraj dotarły do nas wieści o przełożeniu daty premiery BioShock Infinite na luty przyszłego roku, a tu już pojawiły się teorie spiskowe, co może być powodem takiej decyzji.
Dirian @ 10.05.2012, 15:38
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360
Zaledwie wczoraj dotarły do nas wieści o przełożeniu daty premiery BioShock Infinite na luty przyszłego roku, a tu już pojawiły się teorie spiskowe, co może być powodem takiej decyzji. Jedną z głośniejszych hipotez jest produkcja trybu multiplayer. Skąd te przypuszczenia?
Ken Levine z Irrational Games tłumaczył opóźnienie chęcią dopracowania gry i sprawienia, że będzie niesamowita. W przypadku twórców serii BioShock taki argument można uznać za jak najbardziej logiczny, ale oferta pracy, którą zamieściło studio, pozwala snuć dalsze rozważania na temat konieczności poślizgu debiutu.
Irrational Games poszukuje bowiem kandydata na stanowisko Network Programmer. Taka osoba zajmuje się przede wszystkim aspektami sieciowymi, co pozwala przypuszczać, iż w BioShock Infinite możemy spodziewać się trybu sieciowego, jakże ważnego i popularnego ostatnimi czasy w branży gier. Dodatkowym potwierdzeniem tych spekulacji może być fakt, że osoba ta dołączy konkretnie do ekipy pracującej nad Infinite, a zdanie z oferty "Work with the team who created BioShock network code" tylko dolewa oliwy do ognia.
Do lutego jeszcze daleko, więc sprawnie pracująca ekipa ma dobre kilka miesięcy na stworzenie sieciowego kodu. Czy będzie to klasyczny tryb multiplayer, czy też może kooperacja - na te pytania być może poznamy odpowiedź już wkrótce, na tegorocznej odsłonie targów E3 (5-7 czerwca). A co Wy o tym sądzicie, czy wprowadzenie modułu sieciowego do BioShock Infinite to dobry pomysł?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler