BioShock Infinite - grę opóźniono z uwagi na multiplayer?

Zaledwie wczoraj dotarły do nas wieści o przełożeniu daty premiery BioShock Infinite na luty przyszłego roku, a tu już pojawiły się teorie spiskowe, co może być powodem takiej decyzji.

@ 10.05.2012, 15:38
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps3, xbox 360

BioShock Infinite - grę opóźniono z uwagi na multiplayer?

Zaledwie wczoraj dotarły do nas wieści o przełożeniu daty premiery BioShock Infinite na luty przyszłego roku, a tu już pojawiły się teorie spiskowe, co może być powodem takiej decyzji. Jedną z głośniejszych hipotez jest produkcja trybu multiplayer. Skąd te przypuszczenia?

Ken Levine z Irrational Games tłumaczył opóźnienie chęcią dopracowania gry i sprawienia, że będzie niesamowita. W przypadku twórców serii BioShock taki argument można uznać za jak najbardziej logiczny, ale oferta pracy, którą zamieściło studio, pozwala snuć dalsze rozważania na temat konieczności poślizgu debiutu.

Irrational Games poszukuje bowiem kandydata na stanowisko Network Programmer. Taka osoba zajmuje się przede wszystkim aspektami sieciowymi, co pozwala przypuszczać, iż w BioShock Infinite możemy spodziewać się trybu sieciowego, jakże ważnego i popularnego ostatnimi czasy w branży gier. Dodatkowym potwierdzeniem tych spekulacji może być fakt, że osoba ta dołączy konkretnie do ekipy pracującej nad Infinite, a zdanie z oferty "Work with the team who created BioShock network code" tylko dolewa oliwy do ognia.

BioShock Infinite - grę opóźniono z uwagi na multiplayer?
Do lutego jeszcze daleko, więc sprawnie pracująca ekipa ma dobre kilka miesięcy na stworzenie sieciowego kodu. Czy będzie to klasyczny tryb multiplayer, czy też może kooperacja - na te pytania być może poznamy odpowiedź już wkrótce, na tegorocznej odsłonie targów E3 (5-7 czerwca). A co Wy o tym sądzicie, czy wprowadzenie modułu sieciowego do BioShock Infinite to dobry pomysł?

Sprawdź także:
BioShock: Infinite

BioShock: Infinite

Premiera: 26 marca 2013
PC, PS3, XBOX 360

Rapture. Miejsce wymarzone dla szaleńców i geniuszy. Gdzie moralność jest pojęciem równie obcym jak światło słoneczne. Miejsce, które udowodniło, że piekło wcale nie musi...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   15:50, 10.05.2012
Ja słyszałem i to dość dawno, że co-op będzie i jednen z graczy będzie wcielać się w Elizabeth jak dobrze kojarzę.

A multi jeżeli będzie podobny do tego z dwójki to czuje, że spędzę z nim sporo czasu Uśmiech
0 kudosguy_fawkes   @   15:58, 10.05.2012
Ja w co-opa nie wierzę, bo w ten sposób Elizabeth straci sporo swojego czaru. Dajmy na to, że obejmie nad nią kontrolę gracz z ADHD i cały czar pryśnie. Dumny
Coś mi się obiło o uszy, ale w kwestii faktycznego multiplayera - system tyrolek do szybkiego przemieszczania się miał chyba być bardzo ważnym jego elementem.
0 kudosIgI123   @   16:17, 10.05.2012
Multi w BioShocku 2 niezbyt długo mnie przy sobie przytrzymało, jeśli w Infinite nie zajdą jakieś zmiany w tym polu, to wątpię by było inaczej. Dumny Za to jestem bardzo ciekawy kooperacji.
0 kudosAndziorka   @   17:37, 10.05.2012
Multi to całkiem dobry pomysł. To z części 2 było i jest smakowite ;)
0 kudosdudek90r   @   11:23, 12.05.2012
Multi do Bioshock? Jestem za, nawet gdyby to była tylko kooperacja Uśmiech
Dodaj Odpowiedź