Pecetowy Max Payne 3 wykorzysta DirectX 11 i będzie 'lepszy' od edycji konsolowej
Rockstar już jakiś czas temu donosiło, że Max Payne 3 na pecetach będzie zauważalnie ładniejszy od tego samego tytułu, który szykowany jest z myślą o konsolach.
Dirian @ 25.03.2012, 12:37
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360
Rockstar już jakiś czas temu donosiło, że Max Payne 3 na pecetach będzie zauważalnie ładniejszy od tego samego tytułu, który szykowany jest z myślą o konsolach. Teraz przedstawiciele firmy rozwinęli tą myśl i zdradzili kilka dodatkowych szczegółów.
Zacznijmy może od treści jaką niesie ze sobą notka prasowa:
"Gra jest tworzona z myślą o wykorzystaniu technicznych dobrodziejstw oferowanych przez pecety. Zawiera się w tym m.in. zwiększona względem konsol ilość wyświetlanych klatek, bardziej szczegółowa grafika, precyzyjniejsze sterowanie za pomocą myszki i klawiatury, a także większa możliwość personalizacji rozgrywki. Nie zabraknie wsparcia dla 3D, pozwalającego na mocniejsze zagłębienie się w świat gry."
Do tego worka dorzućmy teselacje, a także zapewnienie firmy, że wzięli pod uwagę posiadaczy słabszych maszyn. Dzięki temu będą oni mogli dostosować ustawienia graficzne Maxa Payne'a 3 pod swoje pecety i płynnie pograć na starszym sprzęcie, choć oczywiście bez graficznych wodotrysków. Warto zwrócić uwagę na fakt, iż gra powstaje przy ścisłej współpracy z NVIDIA, więc posiadacze kart graficznych od "zielonych" będą mogli prawdopodobnie liczyć na dodatkowe bonusy (wsparcie dla PhysX?).
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler