Poznaliśmy minimalne wymagania sprzętowe Need for Speed: Hot Pursuit!

Już niespełna trzy miesiące dzieli nas od premiery kolejnej części Need for Speed, o podtytule Hot Pursuit.

@ 01.09.2010, 13:45
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
To ja
pc

Poznaliśmy minimalne wymagania sprzętowe Need for Speed: Hot Pursuit!

Już niespełna trzy miesiące dzieli nas od premiery kolejnej części Need for Speed, o podtytule Hot Pursuit. Machina marketingowa powoli rusza pełną parą, tym czasem na oficjalnym blogu gry została opublikowana specyfikacja komputera zdolnego odpalić ten tytuł na najniższych detalach. Minimalne wymagania sprzętowe specjalnie wysokie nie są, przez co, z programem powinny poradzić sobie nawet starsze komputery. Na chwilę obecną, nie jesteśmy jednak w stanie poinformować Was o szczegółach zalecanej konfiguracji.

Minimalne wymogi prezentują się następująco:

- System operacyjny: Windows XP SP 3 (32-64 bity) / Windows Vista (32-64 bity) / Windows 7 (32-64 bity)
- Procesor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ lub AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
- Pamięć RAM: 1.5 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, Windows 7
- Napęd: DVD-ROM x8
- Ilość miejsca na dysku: 6.5 GB
- Karta graficzna: 256 MB, kompatybilna z DirectX 9.0, Shader Model 3.0 lub wyższy
- Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0
- Wspierane karty graficzne: ATI RADEON X1950, HD z serii 2000/3000/4000/5000 lub NVIDIA GeForce z serii7/8/9/100/200
- Połączenie z internetem do gry online: łącze 512 Kbps bądź szybsze

Sprawdź także:
Need for Speed: Hot Pursuit

Need for Speed: Hot Pursuit

Premiera: 16 listopada 2010
PC, PS3, XBOX 360, WII

Need for Speed: Hot Pursuit to kolejna odsłona, jednej z najpopularniejszych ścigałek na świecie, wydawanych przez firmę Electronic Arts. Produkcją tym razem zajęła się e...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   15:47, 01.09.2010
Hmm co jest kiedyś MiastoGier pisało i Minimalne i Zalecane a teraz tylko Minimalne czyżby producenci gier się nie dzielili wszystkimi informacjami .. może podali tylko minimalne aby nie odstraszyć przyszłych kupców tej gry Szczęśliwy.

co do minimalnych wymagania w sam raz
0 kudosRedmeer   @   15:49, 01.09.2010
Podajemy takie informacje, jakie można znaleźć. Jeśli redaktor nie umieścił wymagań zalecanych, to ich nie ma.
0 kudososkarsom   @   19:31, 01.09.2010
Ło! Całkiem niskie wzmagania. Na kompie za 799zł pójdzie na minimalnych Szczęśliwy. Mam drugiego takiego właśnie za tą cenę. I dokładnie wszystko co tutaj podane jest w nim Uśmiech Czyli u mnie na maksa pójdzie.
0 kudosRavnarr   @   11:32, 02.09.2010
Tylko pytanie, jak na minimalnych będzie gra wyglądała, czy nie jak pierwszy HP Uśmiech Bardziej ciekawią mnie te zalecane...
0 kudosbat2008kam   @   16:26, 02.09.2010
Cytat: Thekbum
Cytat: Ravnarr
Tylko pytanie, jak na minimalnych będzie gra wyglądała, czy nie jak pierwszy HP Uśmiech Bardziej ciekawią mnie te zalecane...


przecież wiadome że będzie na silniku graficznym od Undercover ,lub jeżeli dotkną się ci z Criterion to będzie na silniku od Burnoua , Ja wolał bym silniczek od burnouta Uśmiech


Bo to cyba jest silniczek od Burnouta Uśmiech . Więc świetna optymalizacja jest pewna na 100%.
0 kudosbat2008kam   @   16:35, 02.09.2010
Ale Burnout to nie NFS Uśmiech . Obie gry są arcadowymi wyścigówkami, lecz NFS to arcade na 10% Dumny . A Burnout na 110%. Wg mnie fizyka w Burnoucie była świetna - takich wgnieceń i innych uszkodzeń aut nie widziałem jeszcze w żadnej grze.
0 kudosRavnarr   @   16:36, 02.09.2010
Ale to nie jest kwestia fizyki gry, tylko specyfiki całej serii, która na pewno nie jest realistyczna.
0 kudosbat2008kam   @   16:52, 02.09.2010
Niech nikt nie liczy na destrukcję z Burnouta. Przecież w Burnoutach samochody były nielicencjonowane. A w HP są... Mało prawdopodobne, by producentom podobała się destrukcja ich Veyronów czy Audi R8... I mi też by się nie podobała Dumny . Te auta mają pięknie się prezentować. A Burnout... Tam się nie patrzy, czym się jeździ. Tam się patrzy, czym jeżdżą inni (i się ich spycha na przeszkody).
0 kudosRavnarr   @   17:35, 02.09.2010
Mi się wydaje, że zniszczenia będą polegały co najwyżej na lekkich wgnieceniach, stłuczonych szybach i odpadających spoilerach, bez wpływu na fizykę jazdy. Czyli będzie sobie można popatrzeć, ale gra dalej będzie zręcznościówką. I git.
0 kudosRavnarr   @   17:49, 02.09.2010
Dlaczego niestety? Na tym właśnie polega urok NfS.
0 kudosbat2008kam   @   18:47, 02.09.2010
I jego największa wada Poirytowany . Gra co prawda jest arcadówką, ale z zamiarami na symulator - udowodnił to wydany rok temu Shift. Więc wymagam od niej jednego - niech zniszczenia mają choć lekki wpływ na prowadzenie pojazdów.

Ale i tak każdy wymaga od niej jednego - wielkich i otwartych tras, na dodatek pustych; pięknych i szybkich aut i nieziemskiej grywalności. I to pewnie dostaniemy...
0 kudosRavnarr   @   18:54, 02.09.2010
Mnie się ta koncepcja NfS podoba. Jeśli chciałbym pomęczyć się na ultrarealistycznym symulatorze, włączył bym DIRTa. Tu mogę bezstresowo ponapawać się superfurą, jakiej nigdy nie będę miał w rzeczywistości i zostać królem ulicy. A w Shifta przed chwilą grałem, znaczy w demo. I równie szybko usunąłem. Wkurzający.
0 kudosReventon   @   19:50, 02.09.2010
Cytat: bat2008kam
I jego największa wada Poirytowany . Gra co prawda jest arcadówką, ale z zamiarami na symulator - udowodnił to wydany rok temu Shift. Więc wymagam od niej jednego - niech zniszczenia mają choć lekki wpływ na prowadzenie pojazdów.

Popieram w 100%. Tak powinno być.
BTW
Thekbum jeśli odpowiadasz bezpośrednio na post bat2008kam'a NIE CYTUJ go.
CYTUJESZ gdy odpowiadając na czyjąś wypowiedź kilka postów wcześniej.
Masz to?
Odbiór.
PZDR
0 kudosRavnarr   @   20:22, 02.09.2010
Sądzę, że będzie możliwość ustawienia sobie, jak w Shifcie, czy zniszczenia mają być jedynie wizualne, czy oddziałujące na jazdę. To zadowoliło by zarówno miłośników symulatorów, jak i zwolenników bezstresowego ścigania się, takich jak ja.
Dodaj Odpowiedź