47 godzin dialogów w Fable III!

47 godzin nagrań głosowych, 460 tysięcy słów, 32 typy sztucznej inteligencji, operującej średnio dwoma tysiącami słów każda - takie liczby stoją za wykonaniem fonicznym najnowszego dzieła Petera Molyneux i teamu Lionhead - Fable III.

@ 15.07.2010, 07:55
"Redmeer"
pc, xbox 360

47 godzin dialogów w Fable III!

47 godzin nagrań głosowych, 460 tysięcy słów, 32 typy sztucznej inteligencji, operującej średnio dwoma tysiącami słów każda - takie liczby stoją za wykonaniem fonicznym najnowszego dzieła Petera Molyneux i teamu Lionhead - Fable III. Informację tę zdradził światu producent efektów audio do tejże gry, George Backer.

Za tymi kolosalnymi ilościami nagranych rozmów stoi sztab 80 ludzi, w tym persony tak znane, jak Sir Ben Kingsley, John Cleese, Jonathan Ross oraz Stephen Fry (żądam polskiej wersji i Piotra Fronczewskiego, aby nam przypominał, że przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę). Oczywiście i tutaj wmieszał się pan Molyneux, dokładając swoje trzy grosze, organizując sesje, można rzec z nowomowy fristajlowe, mając na celu wierniejsze oddanie charakteru poszczególnych scen.

Osobiście jestem ciekaw, jak to w praktyce wyjdzie. Pierwszy większy pokaz Fable III nastąpi już w tym tygodniu, toteż na pierwsze zajawki raczej nie będziemy zbyt długo czekać. Oczywiście ekipa naszego portalu postara się powrócić do tego tematu przy najbliższej możliwej okazji.

Sprawdź także:
Fable III

Fable III

Premiera: 26 października 2010
XBOX 360, PC

Fable III to kolejna część znakomitej serii RPG stworzonej przez studio Lionhead. Akcja gry dzieje się 50 lat po wydarzeniach z części drugiej. Naszym bohaterem będzie sy...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosbat2008kam   @   09:48, 15.07.2010
Heh, 47 godzin dialogów, 17 godzin gry Dumny Przepis na sukces...
0 kudosMicMus123456789   @   11:01, 15.07.2010
Całkiem pokaźne liczby. Swoją drogą ile ma zająć przejście Fable III
0 kudosmelman123   @   11:17, 15.07.2010
Jak patrzę na te Dialogi to może pobić Dragon Age w długości Szczęśliwy
0 kudosFox46   @   12:21, 15.07.2010
fajnie by było jakby było 47H dialogów 80H rozgrywki i akcji to byłby istny sukces

Swoją drogą gram w Falbe 2 i wkurza mnie ta Angielszczyzna gdyby gadali po amerykańsku nie było by to tak denerwujące i ja też byłbym za tym aby Falbe III wyszło wypełni po polsku fajnie by było
0 kudosRedmeer   @   15:08, 15.07.2010
język w Fable II to dla mnie mistrzostwo jest, nie jakieś pseudoangielskie gadanie Uśmiech
0 kudosbat2008kam   @   15:55, 15.07.2010
Brytyjski język jest świetny. Bardzo dobrze buduje klimat produkcji - Albion zawsze kojarzył mi się z Europą, nie Ameryką czy Azją. No i Molyneux jest brytyjczykiem (pewnie jego pracownicy też) więc dlaczego mieliby umieszczać w grze ,,emerykęnski aksynt'' zamiast brytyjskiego bełkotu? To tak jakby nasi robili Wiedźmina po czesku lub śląsku (chodzi mi o gwarę). A John Cleese pewnie wymiata. Już nie mogę się doczekać, aż zagram Uśmiech
0 kudoskam87   @   02:38, 16.07.2010
Tak samo i mnie nie podobałoby sie w Fable'u 2 "joł men, łac ap" na każdym kroku. Uśmiech
Ten specyficzny akcent naprawde dodaje grze pewnego smaczku, zwłaszcza na początku, gdy miasto jest w śniegu.. Miodzio Dumny

A to, że dialogi mają taką długość to dla mnie super. Dumny Lubiłem słuchać tego gadania przy wykonywaniu questów. Uśmiech
0 kudososkarsom   @   12:16, 16.07.2010
Im więcej gadanie tym lepiej. Coraz bardziej rośnie mój apetyt na tą grę na PC.
0 kudosmelman123   @   18:17, 16.07.2010
No nie wiem czy dużo gadania to dobrze bo czasami sama Akcja może na tym ucierpieć lub może być krótka za krótka Uśmiech
Dodaj Odpowiedź