World in Conflict (PC)

ObserwujMam (123)Gram (49)Ukończone (25)Kupię (20)

World in Conflict (PC) - recenzja gry


@ 17.10.2007, 00:00
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!



Polot i dopracowanie w najmniejszych szczegółach widać także w oprawie audio-wizualnej. World In Conflict działa na nowoczesnym silniku graficznym, który pozwala na generowanie szczegółowych modeli postaci oraz ogromnych pól bitwy. Podnosząc kamerę do góry widzimy piękny horyzont, którego spokój poprzerywany jest wszechobecnym dymem oraz wybuchami. Widoczność jest bardzo imponująca i próżno szukać równie wspaniale zaprojektowanych krajobrazów w innych grach strategicznych. Oczywiście modele żołnierzy, jednostek pancernych, pływających oraz latających opracowano także niezwykle szczegółowo. Po ustawieniu maksymalnego zbliżenia, lub na scenkach przerywnikowych grafika wygląda tak, jakby została wycięta ze strzelanki, a nie strategii. Całość oprawy wizualnej uzupełniają sugestywne efekty specjalne takie jak falująca wyda, trójwymiarowy dym, rozbłyski światła oraz potężne eksplozje. Moment, w których wybucha bomba atomowa na długo pozostał w mojej pamięci. Niestety aby cieszyć się tymi wszystkimi wspaniałościami należy posiadać dosyć mocny komputer. Jedynie maszyny z najwyższej półki będą w stanie przetworzyć wszelkie bajery bez utraty płynności animacji.

World in Conflict (PC)

Dźwięk podobnie jak grafika, charakteryzuje się niezwykłym dopracowaniem i efektownością. Muzyka idealnie buduje klimat zabawy, a sugestywne efekty specjalne sprawiają, że czujemy się jak na prawdziwym polu bitwy. Na pochwałę zasługuje także polonizacja opracowana przez firmę CD Projekt. Mamy tutaj do czynienia z pełną lokalizacją, a co za tym idzie w naszym ojczystym języku są nie tylko napisy, lecz również wszelkie wypowiadane przez jednostki kwestie. Choć ogólnie nie przepadam za tego typu tłumaczeniami, to w World In Conflict jest ono naprawdę dobre. Zdarzają się co prawda jakieś wpadki, ogólnie jest jednak bardzo dobrze!

World In Conflict to jedyna w swoim rodzaju gra strategiczna. Deweloperzy postawili głównie na szybką i dynamiczną rozgrywkę, epickie starcia, rozbudowany tryb Multiplayer oraz niezwykłą oprawę audio-wizualną. W chwili obecnej World In Conflict ma szansę zdobyć tytuł najlepszej gry strategicznej 2007 roku, jej największym konkurentem będzie najprawdopodobniej druga edycja Company of Heroes: Kompania Braci – Na linii forntu!


Długość gry wg redakcji:
13h
Długość gry wg czytelników:
11h 37min

oceny graczy
Genialna Grafika:
Oprawa wizualna jest po prostu genialna. Jednostki są szczegółowe, mapy wspaniale wyrenderowane, a efekty specjalne robią piorunujące wrażenie.
Genialny Dźwięk:
Podobnie jak grafika zasługuje na pochwałę. Nawet Polska lokalizacja brzmi jak powinna.
Genialna Grywalność:
Epickie podejście do tematu czyni z gry wyjątkowo grywalny projekt.
Genialne Pomysł i założenia:
Genialna Interakcja i fizyka:
Słowo na koniec:
Massive Entertainment uraczył graczy prawdziwie fascynującym tytułem.
Werdykt - Genialna gra!
Screeny z World in Conflict (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   19:18, 28.01.2010
Dobra gra. Osobiście lubię gry taktyczne ale wymagania za duże
0 kudoskamil8649   @   19:54, 12.03.2010
Bardzo dobry silnik graficzny super efekty specjalne i sporo możliwości taktycznych. 10/10 Cool