Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide (PC)

ObserwujMam (156)Gram (12)Ukończone (32)Kupię (5)

Poradnik do Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide (PC)


seth @ 17:20 02.07.2006
Piotrek "seth" Chmielewski

Akt II

-Gdy już nasza karawana zatrzyma się koło miasta, kierujemy się do świątyni i rozmawiamy z archeologiem (leży półżywy koło wejścia), Mówi nam o ataku na jego grupę i kierujemy się do wykopalisk. Tam już walczymy z potworami, a idąc dalej natrafiamy do wielkiej komnaty. Oglądy przerywnik filmowy i kierujemy się do sali. Spotykamy tam naszego Mistrza, który mówi nam że trzeba jeszcze raz uruchomić obeliski. To jest proste. Po obu stronach są obeliski, kładziemy koło nich jeden przedmiot z naszego ekwipunku ( żeby tylko się nie powtarzał) i patrzymy w kule która stoi pośrodku sali. Widzimy w niej kolumnę a także przedmiot. Wciskamy każde z nich , jak nam kula każe i automatycznie uruchamiają się Obeliski. Gdy już wciśniemy wszystkie 6 idziemy do mistrza i oglądamy filmik.
Po przeniesieniu do innej strefy, idziemy do małej świątynni gdzie spotykamy sprawczynie całego zamieszania. Po niemiłej przygodzie, znajduje nas kilka przy głupawych stworków i idziemy do Undertide.


Akt III
- ratuje nas pewne stworzenia które bierze nas jako swoich niewolników. Jako pierwsze i jedne zadanie, daje nam usuniecie 10 golemów z 4 pomieszczeń. Łatwo je wypełniamy, a jak zajdziemy jeszcze do Wschodniej części spotykamy golema z którym możemy porozmawiać. Mówi nam on o swoim panie i o pierścieniu, który opamiętywał golemy podczas naprawy. Zwłoki jego mistrza leżą tuż za nim, bierzemy pierścień i na polowanie J. Gdy już zniszczymy je wszystkie, dostajemy tylko swobodę ruchu po Undretide.
- Idziemy więc do wszystkich 3 części, w których znajdują się jakieś ważniejsze miejsca (czyli np. Biblioteka). Udajemy się do każdych z tych 3 miejsc i zabijamy wszystkich naszych wrogów. W każdej z tych trzech pomieszczeń spotykamy Duszka, którego za każdym razem musimy załatwić:
- Pierwszego , Umarłego , bijemy zawsze wtedy kiedy nie ma już „na sobie” kolorowej powłoki. Wtedy dopiero możemy jakoś go zranić. Uwaga: Staje się to coraz trudniejsze za każdym razem kiedy wezwie i odezwie swoich sługusów (ponieważ oni wiedzą się gdzie kierować, a my zbytni nie mamy czasu wziąć miksturę zdrowia)
- Z drugim jest trochę trudniej. Pokonując po kolei strefy cienia, aby móc się teleportować musimy mieć kamień ( mają go wszystkie cienia, jest on jednorazowy). Gdy dotrzemy do końcowej komnaty widzimy filmik w którym jeden z Cieni wchłania duszka. Idziemy do jednej z komnat, gdzie znajdujemy DZRWI CIENI (jest to przedmiot!!!! Który tworzy drzwi). Wchodzimy w te drzwi i przenosimy się do innej strefy. Spotykamy tam Cienia ( tego co wchłonoł duszka) i jego sługusów. Zabijamy wpierw (mocnych) sługusów a potem także trudnego Cienia. Po czym wracamy już prawie spokojnie z powrotem.
- Trzeci znajdujemy w Bibliotece. Jednak najpierw musimy poprzenosić się kilka razy i powalczyć. Naszym celem (łatwym celem) jest odnalezienie Pióra i Atramentu (wystarczy że przeczytamy księgi a one przeniosą nas do innej strefy w której znajdziemy te przedmioty). Gdy już uzyskamy te dwa przedmioty piszemy nową księgę ( sami wybieramy co pisać), w której jest zawarty Duszek. Wchodzimy w nasza, własnoręcznie napisaną księgę, i walczymy z małym i wrednym ( bo regeneruje i odnawia sobie życie ) Duszkiem. Pokonując go wracamy do biblioteki.
Teraz idziemy odnowić zapasy mikstur itp. Idziemy do wejścia ( jest po środku tej planszy w której jest nasz Gad – Wyzwoliciel). Wchodząc tam znajdujemy ołtarz, wkładamy Duszki i patrzymy jak otwiera nam się przejście. Wchodzimy.


Zanim jeszcze dojedziemy będziemy się musieli trochę pobawić. Na pierwszym poziomie, musimy zniszczyć wszystkie Żywe Zbroje ( bardzo łatwe zadanie ). Jednak ten poziom ma bardzo dużo przedmiotów poukrywanych w skrzyniach. ( Droga do nich jest naszpikowana pułapkami, więc radziłbym być albo dobrym złodziejem bądź mieć towarzysza złodzieja).
Drugi poziom jest troszeczkę trudniejszy. Musimy pochodzić po kątach planszy i po odoblowywać dźwignie. Przeszkadzać, a raczej próbować przeszkadzać, będą nam Ogniki i Mały potworek po środku planszy. Gdy już odblokujemy te wszystkie dźwignie, otwiera nam się wejście do wyższego poziomu.


FINAŁ

Gadamy z postacią, sprawcą całego zamieszania. Po rozmowie przymusowa jest walka.
Nie zadajemy jej żadnych obrażeń dopóki nie zniszczymy posągów ( przypominających nagrobki). Jak zniszczymy 3 wtedy już wszystkie same się zniszczą, a my zabijamy naszego wroga (jest on po tym bardzo łatwy)

Przerywnik Filmowy i wymarzony Koniec J

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoskoza121990   @   12:46, 07.05.2009
Osobiście odradzam korzystanie z poradników w grach RPG, odbiera to dużo zabawy Uśmiech
0 kudoscein   @   12:41, 31.03.2010
poradnik przydatny ale doradzam samemu najpierw spróbować przejść