Fallout (PC)

ObserwujMam (373)Gram (31)Ukończone (112)Kupię (10)

Poradnik do Fallout (PC)


Inalian @ 17:14 02.07.2006
"Inalian"

Ta mała osada znajduje się po drodze do krypty 15. Jest to pokojowo nastawiona społeczność utrzymująca się z rolnictwa. Mają jednak dwa poważne problemy: napady bandytów i ataki skorpionów.

Informacje od Katriny: porozmawiaj z nią (stoi przy wejściu do wioski) na wszystkie tematy.
Nagroda: 250 PD.

Powstrzymaj radskorpiony: porozmawiaj z przywódcą wioski (Aradesh) odeśle cię on do miejscowego lekarza, Razla. Po rozmowie z nim udaj się z Sethem do jaskini, radskorpionów, gdy wszystkie zabijesz potwory wróć do wioski.
Nagroda: 500 PD.

Przyłączenie Iana: znajdziesz go w budynku na prawo od wejścia do wioski. Zaproponuj mu udział w zyskach.
Nagroda: 100 PD.

Uzyskanie antidotum: przynieś lekarzowi ogon radskorpiona.
Nagroda: 250 PD i antidotum.

Uleczenie Jorvisa: podaj mu antidotum (leży w domu doktora).
Nagroda: 400 PD.

Podniesienie poziomu rolnictwa: Porozmawiaj z rolnikiem stojącym na środku pola. Zaproponuj mu nawy sposób na uprawę roli (potrzebny odpowiednio wysoki współczynnik nauki).
Nagroda: 500 PD.

Ocalenie Tandi: Porozmawiaj z Aradeshem. Odeśle cię on do Setha. Wyjawi ci on położenie obozu bandytów. Na uwolnienie Tandi jest kilka sposobów: wybić wszystkich w pień, wykupić ją od przywódcy bandytów, pokonać go w walce jeden na jednego, przekonać go by dobrowolnie wypuścił ją (wysoka retoryka), otworzyć drzwi celi i w nogi. Po powrocie porozmawiaj z przywódcą wioski.
Nagroda: 900 PD + 500 kapsli.

Krypta 15:
To tutaj ma znajdować się chip wodny (zwany hydroprocesorem). Ta krypta jest jednak opuszczona i mocno zniszczona. Aby dostać się do niższych potrzebujesz liny. Można ją znaleźć w Cienistych Piaskach w jednym z domów. Linę należy przymocować w nieczynnej windzie. Na następnym poziomie, w szafce znajduje się kolejna lina oraz podstawowy pancerz skórzana kurtka. Za pomocą znalezionej liny zejdź na dół. Na trzecim piętrze oprócz szczurów znajdziesz kilka szafek. Obejrzyj zawalone centrum dowodzenia, ta informacja daje 500 PD. Procesora tu nie ma, trzeba szukać dalej.

Krypta 13:
Po nieudanej podroży do sąsiedniego schronu możesz powrócić do rodzinnej krypty. Trzeba tu sprostać dwom poważnym problemom.

Rebelia: Grupa ludzi organizuje się i zamierza opuścić kryptę. Porozmawiaj z przywódczynią rebelii i przekonaj ja by pozostała w krypcie. Ewentualnie zabij wszystkich w jej kwaterze (2 piętro) podczas ich spotkania o 17.00.

Nagroda: 750 PD.

Złodziej wody: Strażnik magazynu z wodą (3 piętro) powie ci o włamaniu. Skryj się w magazynie i poczekaj do północy. Wystarczy, że przeszukasz rabusia.

Nagroda: 1000 PD.

Jeśli porozmawiasz z kobietą stojącą przy arsenale (wysoka retoryka) wpuści cię ona do środka.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Fallout (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?