Książę i Tchórz (PC)

ObserwujMam (42)Gram (28)Ukończone (24)Kupię (12)

Poradnik do Książę i Tchórz (PC)


Ogidogi @ 11:52 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Pewien demon namieszał nieco w Twoim życiu, mówiąc wprost, sprawił że Twoja dusza znalazła się w innym ciele. Musisz tą niezręczną sytuację wyjaśnić i to jest właśnie cel tej przygody.

Zaczynasz na cmentarzu, męcz grabarza tak długo aż odczaruje on Arivalda. Kiedy ten pojawi się, grabarz ucieknie. Po rozmowie z magiem i otrzymaniu od niego mapy, podnieś łopatę i przekop wszystkie groby. Powinieneś znaleźć sztylet, amulet w kształcie głowy wilka, piękny kamień oraz eliksir nieśmiertelności. Kiedy będziesz miał wszystkie te rzeczy, grabarz powróci i rzuci na nie klątwę. Teraz za pomocą mapy, udaj się do miasteczka. Po drodze do twej mapki dodana zostanie pustelnia. Po przybyciu do miasta odsłuchaj co ogłosił Twój ojciec. Teraz podejdź do żebraka , poczekaj na odpowiedni moment (będzie masował nogę) i ukradnij mu papcia. Następnie udaj się do karczmy, tam porozmawiaj z mnichem, ten powie Ci o świątyni. Do Arivalda nie masz co się dosiadać, przeszkodzi Ci krasnolud. Teraz udaj się do sklepu i porozmawiaj z alchemikiem. Spróbuj porozmawiać z homunkulusem, dzięki temu uwolnisz go. Ten w zamian pomoże Ci trzy razy, porozmawiaj z facetem zakutym w kajdany. Powiedz mu, że wierzysz w jego niewinność i powiedz że ma zbyt chropowate palce, w nagrodę ten pozwoli Ci przeszukać jego kieszenie w których znajdziesz wytrychy i kości do gry. Podejdź do grubego kupca i daj mu but, który wziąłeś biednemu. Dowiesz się, że aby wstąpić do gildii, musisz zdobyć kastet, który jest ukryty w kurhanie. Porozmawiaj z handlarzami, poczekaj na odpowiedni moment i podmień im kostki(oboje się odwrócą). Kiedy gra wciągnie ich całkowicie, podejdź do stojaka i weź książkę. Udaj się do alchemika i daj mu książkę, ten da Ci w zamian magiczny czar. Teraz za pomocą mapy, udaj się do świątyni. Kiedy będziesz w środku, zejdź na dół i za pomocą homunkulusa, odczytaj dziwne znaki nad ołtarzem. Teraz spróbuj porozmawiać z ołtarzem, wypowiedz ZANDAHAN, a pojawi się bóg. Zaoferuj mu eliksir nieśmiertelności w zamian za zdjęcie klątwy z innych przedmiotów. Ten zgodzi się, teraz wróć do miasta i wejdź do karczmy. Krasnoludowi daj klejnot, dzięki temu dostaniesz się do Arivalda. Daj magowi czar, który otrzymałeś od alchemika, porozmawiaj również z barmanem. Zagraj z nim w łapki, musisz wygrać. Następnie wyjdź na główną ulicę i wypytaj wszystkich czterech handlarzy o demony. Z informacjami które zdobyłeś, wróć do Arivalda, ten doda do Twej mapy zamek Fiord. Udaj się tam, po próbie przejścia przez bramę, wróć do miasta. Porozmawiaj z magiem, ten powie że potrzebne Ci lustro. Zgłoś się z tym problemem do karczmarza, ten doradzi abyś ukradł lustro ze skarbca Twego ojca. Porozmawiaj z Arivaldem, ten zgodzi się i razem wejdziecie do zamku. Jako niedźwiedź wejdź w drzwi po środku. Następnie wejdź w te po lewej stronie, siedzi tam kuzynka. Porozmawiaj z nią, następnie wystrój się za pomocą wstążek i przysuń się, żeby kobieta mogła Cię pocałować. Czar pryśnie, teraz użyj wytrychów na zamku i wejdź do środka. Obejrzyj dużą, złotą skrzynię. Pociągnij za wajchę, aby wprawić czaszki w ruch, a za pomocą przycisku zatrzymuj kolejne pola. Aby skrzynia się otworzyła, musisz ustawić trzy czaszki z otwartymi buziami. Ze środka weź lustro, wróć na dziedziniec i przywiąż się do łańcucha. Arivald wyjdzie i wyprowadzi Cię z zamku. W mieście odda CI rzeczy, a Ty udaj się do zamku fiord. Użyj lustra na posągu, kiedy ten okaże się sprytny, poproś o pomoc homunkulusa i powtórz manewr z lustrem. Posąg wybuchnie a Ty wejdziesz do środka. Wyjdź po schodach do pierwszej komnaty po prawej. Weź z niej księgę szarej magii oraz talizman. Przyjrzyj się też wszystkim pergaminom i wróć do miasta. Porozmawiaj z Arivaldem, gdy ten zlekceważy Cię, przejdź dalej w prawo. Ukradnij zwój papieru z wierszem bardowi, a następnie udaj się od alejki gdzie znajduje się jego dom. Zapukaj do drzwi, pojawi się żona barda. Wręcz jej zwój z poematem, ta zacznie wyrzucać jego rzeczy, weź lutnię i wróć do baru. Arivalda nie zainteresuje lutnia, ale księga szarej magii owszem. Ten w zamian da Ci zaklęcie, dzięki któremu przeniesiesz się do pana słońce. Za pomocą homunkulusa odszyfruj zasadę działania kamiennej płyty. Użyj jej i wciśnij Gwiazdę, księżyc, kometę,a na końcu symbol pana słońce. Pojawi się most, przejdź po nim i porozmawiaj z panem słońce. Po rozmowie użyj lutni, aby przekonać do siebie boga, ten spełni Twoją prośbę. Udaj się do zamku Fiord, po wejściu do środka udaj się do konaty na wprost. Śpi tam książę wampirów, spróbuj go obudzić. Nie da Ci się, ale spróbuj porozmawiać z trumną, okaże się że ktoś jest zamknięty w ścianie. Po rozmowie, wróć do miasta i wejdź do baru. Powiedz bardowi o tym, że ma kłopoty w domu. Po tym jak pogodzona para opuści dom, wejdź do niego. Zabierz flakonik z perfumami oraz otwórz klatkę słowikowi. Wyjdź na zewnątrz i zwróć uwagę kota w stronę słowika. Po całej akcji podnieś szlafmyce i udaj się do Arivalda. Zostaniesz przeniesiony do współczesnego świata. Udaj się do kościoła, tam powiedz księdzu po kolei: Złożone ręce, znak kropienia, tyci-tyci, buteleczkę. Po otrzymaniu flakoniku z wodą święconą, wyjdź z kościoła. Podejdź do modnej kobiety i poproś, żeby w zamian za amulet z głową wilka, użyczyła Ci na chwilę szalika. Teraz udaj się na stragan i użyj szalika aby przedstawić to że jesteś chory. Sprzedawca da Ci czosnek, wróć do kobiety i odzyskaj amulet. Teraz wejdź do zakładu rzeźnika, drażnij go tak długo, aż ten nie wytrzyma. Po animacji, wejdź jeszcze raz do środka i weź siekierę, następnie wyjdź. Arivald sprawi, że wrócisz do normalnego świata. Udaj się teraz do pustelni, tam za pomocą siekiery, odrąb dwie gałęzie. Jedną z nich naostrz za pomocą sztyletu, drugą gałąź dodaj do pierwszej i wszystko zwiąż szlafmycą. Tak otrzymany krzyż, polej wodą święconą i natrzyj czosnkiem. Masz broń, udaj się więc do zamku Fiord. Wbij krzyż w wampira, uwolnisz dziewczynę, ta jednak nie okaże Cię wdzięczności. Obejrzyj dokładnie trumnę, znajdziesz w niej kawałek papieru który okaże się czarem. Wyjdź z zamku, kobieta porwie smok, przed zamkiem zgubi łuskę, podnieś ją. Udaj się do pustelnika, porozmawiaj z nim oraz pokaż mu łuskę. Ten nie pomoże Ci zbytnio, dlatego udaj się do miasta i poproś o jakieś książki alchemika. Ten da Ci kawałek papieru, użyj na nim łuski, a dowiesz się ze jest smocza. Wróć do pustelnika i daj mu kawałek papieru z obrazkiem smoka. Na twojej mapie pojawi się grota, w której jest smok, udaj się tam. Na pajęczynie użyj perfum, następnie najszybciej jak się da potrzyj sztyletem o skałę, to spowoduje że pajęczyna zniknie. Zobaczysz smoka, wróć do miasta i wejdź do karczmy.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Książę i Tchórz (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):