Resident Evil 6 +50 trainer PC
Aby odpalić niniejszy trainer konieczne jest posiadanie zainstalowanego .NET framework 4, pobrać możesz je z tego miejsca: https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=17851
Następnym koniecznym elementem jest Model Swap Trainer, który znajduje się na serwerach MiastoGier.pl w tym miejscu (bez niego trainer właściwy może nie działać). Kiedy już będziesz miał go zainstalowanego, rozpakuj zawartość niniejszej paczki do katalogu z grą, pamiętaj by zrobić kopię zapasową wszystkich podmienianych plików.
Poszczególne opcje trainera aktywujesz bezpośrednio w jego oknie, poniżej natomiast znajduje się garść wskazówek dotyczących jego działania.
Podmiana modeli:
- jeśli nie widzisz brakujących elementów gry, skorzystaj z opcji "Force Showing...";
- jeśli uznasz, że cieniowanie jest nienaturalne, możesz je wyłączyć;
Modyfikacja inwentarza:
- wybierz przedmioty, które chcesz;
- zaznacz "frozen" dla zmodyfikowanych przedmiotów;
- włącz od ostatniego checkpointu albo zacznij nową grę;
- wszystkie przedmioty i ich stan zostaną zapisane.
"Pozioma" broń:
- działa tylko w grze, a jego zadaniem jest odblokowanie wszystkich broni w poziomych slotach dla aktualnego gracza;
Pełna amunicja:
- działa tylko w grze, a zadaniem tej opcji jest ustawienie wszelkiej amunicji na maksymalną wartość dla aktualnego gracza.
Poprawka dla zmutowanej ręki:
- normalnie ustawione jest na 0, zaznaczenie tej opcji przestawi ilość na 1.
Zmiana kamery:
- kamera w grze resetuje się bardzo często, a zatem powinieneś zawsze zamrozić (freeze) zmodyfikowane wartości.
Znane problemy:
- jeśli broń zostanie przypisana do pionego slotu, po jej wyposażeniu, nie możesz dodać innych borni do poziomych slotów, wykorzystując quick menu. Aby zaradzić problemowi należy wcisnąć "~" lub użyć głównego menu;
- opcja "Force Rendering Everything" czasem sprawia, że pojawiają się niepotrzebne elementy i obiekty w grze.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler