Kody do XCOM 2 (PC)
Kody do XCOM 2 da się wykorzystywać dopiero po aktywowaniu specjalnej konsoli. To dzięki niej da się wstukiwać rozpisywane poniżej komendy i korzystać z rozlicznych ułatwień.
Aby aktywować konsolę, służącą do wpisywania kodów, należy dodać do opcji startowych gry następującą treść:
-allowconsole -log -autodebug
Potem należy włączyć grę, a podczas zabawy otworzyć konsolę z użyciem klawisza tyldy (~). Lista komend znajduje się poniżej.
Kody wpisywane podczas misji:
- SkipAI - odpuszcza kolejkę SI;
- PowerUp - stajesz się nieśmiertelny, nie musisz też przeładowywać broni;
- TakeNoDamage - stajesz się nieśmiertelny;
- ToggleUnlimitedActions - nieograniczone punkty ruchu (uwaga: jeśli nie wyłączysz przed turą przeciwnika, będzie on mógł także korzystać z tego kodu);
- ForceCritHits - wymusza strzały krytyczne (uwaga: jeśli nie wyłączysz przed turą przeciwnika, będzie on mógł także korzystać z tego kodu);
- GiveActionPoints [Liczba] - daje określoną liczbę punktów ruchu wybranej jednostce;
- ToggleUnlimitedAmmo - nie trzeba przeładowywać;
- Togglefow - ujawnia mapę, ale wrogowie nadal są ukryci, póki nie dostrzegą ich Twoje jednostki;
- ToggleSquadConcealment - ukrywa twój oddział, ale wrogowie nadal będą zaalarmowani
- TTC - teleport wybranej jednostki do kursora;
- TATC - teleport wszystkich jednostek do kursora.
Komendy w Avengerze:
- LevelUpBarracks [Liczba] - podnosi poziom żołnierzy w barakach;
- MakeSoldierAClass [Imię i Nazwisko] [NazwaKlasy] - zmienia klasę żołnierza (np. MakeSoldierAClass "Jane Kelly" Ranger), nazwy klas:
- Rookie
- Ranger
- Sharpshooter
- Grenadier
- Specialist
- PsiOperative
- HealAllSoldiers - uzdrawia wszystkich żołnierzy w barakach;
- RemoveFortressDoom [Liczba] - usuwa liczbę poziomów projektu Avatar;
- GiveFacility [Nazwa] [IndexMapy] - daje Ci ośrodek, ale nie sprząta po obcych, prawdopodobne (niesprawdzone)
- nazwy ośrodków:
- Workshop
- Laboratory
- PowerRelay
- ShadowChamber
- ProvingGround
- ResistanceComms
- AdvancedWarfareCenter
- UFODefense (Defense Matrix)
- PsiChamber (Psi Labs)
- OfficerTrainingschool (GTS)
- IndexMapy (liczby zaczynają się od 3 w lewym górnym rogu):
- 3 | 4 | 5
- 6 | 7 | 8
- 9 | 10| 11
- 12| 13| 14
- nazwy ośrodków:
- GiveResource [NazwaSurowca] [Ilość] - np. GiveResource Supplies 500 (trzeba mieć przynajmniej 1 sztukę danego surowca, aby kod zadziałał;
- AddItem [NazwaPrzedmiotu] [Ilość] - dodaje określony przedmiot, tym razem nie potrzeba mieć jego 1 sztuki.
Lista surowców:
- Supplies
- EleriumDust
- AlienAlloy
- Intel
- EleriumCore
Lista przedmiotów:
- Firebomb
- FragGrenade
- AlienGrenade
- FlashbangGrenade
- SmokeGrenade
- GasGrenade
- AcidGrenade
- HeavyPlatedArmor (Pancerz EXO)
- LightPlatedArmor (Pancerz Spider)
- HeavyPoweredArmor (Pancerz WAR)
- LightPoweredArmor (Pancerz Suit)
- ShredderGun
- Flamethrower
- BlasterLauncher
- PlasmaBlaster
- FlamethrowerMk2 (Hellfire Projector)
- ShredstormCannon
- IncendiaryRounds (Dragon rounds)
- TalonRounds
- TracerRounds
- VenomRounds
- ApRounds
- BluescreenRounds
- NanoFibreVest
- PlatedVest
- StasisVest
- HazmatVest
- Hellweave
- Corpse[NazwaJednostki] - np. AddItem CorpseAdventShieldbearer 10 - da grającemu 10 zwłok Advent Shieldbearer. Do wyboru są następujące jednostki:
- Sectoid
- AdventTrooper
- AdventOfficer
- AdventStunLancer
- AdventShieldbearer
- Faceless
- Viper
- Berserker
- Archon
- Muton
- Cryssalid
- Sectopod
- Andromedon
- Gatekeeper
- Avatar
- [Dodatek]Upgrade_[Cecha] [Liczba] - np. AddItem AimUpgrade_sup 10
- dostępne dodatki to:
- Aim
- Clipsize
- Crit
- FreeKill
- FreeFire
- MissDamage
- Reload
- dostępne cechy to:
- bsc (podstawowa)
- adv (zaawansowana)
- sup (ponadprzeciętny)
- dostępne dodatki to:
- [Jakość]PCS[Nazwa] - np. AddItem EpicPCSConditioning 5;
- dostępne nazwy to:
- Speed
- Conditioning
- Focus
- Perception
- Agility
- dostępna jakość to:
- Common (normalna)
- Rare (zaawansowana)
- Epic (ponadprzeciętna)
- dostępne nazwy to:
Give Scientist oraz Give Engineer
Możesz otrzymać tylko jednego naukowca lub inżyniera w jednym momencie, możesz natomiast zdefiniować poziom, na którym owy specjalista będzie.
- GiveScientist [Poziom] - daje naukowca;
- GiveEngineer [Poziom] - daje inżyniera.
GiveTech [Nazwa] - daje technologię z wybranej kategorii. Dostępne rodzaje technologii rozpisane są poniżej, z podziałem na kilka kategorii.
Broń:
- ModularWeapons
- MagnetizedWeapons
- GaussWeapons
- PlasmaRifle
- HeavyPlasma
- PlasmaSniper
- AlloyCannon
- Tech_Elerium
- Psionics
- HybridMaterials
- PlatedArmor
- EXOSuit
- SpiderSuit
- PoweredArmor
- WraithSuit
- WARSuit
Autopsja:
- AlienBiotech
- AutopsySectoid
- AutopsyViper
- AutopsyMuton
- AutopsyBerserker
- AutopsyArchon
- AutopsyGatekeeper
- AutopsyAndromedon
- AutopsyFaceless
- AutopsyChryssalid
- AutopsySectopod
- AutopsyAdventTrooper
- AutopsyAdventStunLancer
- AutopsyAdventShieldbearer
- AutopsyAdventTurret
- AutopsyAdventMEC
Inne projekty:
- Skulljack
- ExperimentalAmmo
- ExperimentalGrenade
- ExperimentalArmor
- Bluescreen
- BattlefieldMedicine
- PlasmaGrenade
- AdvancedGrenades
- Skullmining
- HeavyWeapons
- AdvancedHeavyWeapons
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler