Strona główna » Gry MMORPG » Podgląd tematu
Gloria Victis - Projekt polskiej gry MMORPG



Offline
Tomosix //grupa Akademia Morderców » [ Punisher (exp. 185 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Produkcja zapowiada się naprawdę ciekawie.
Grałem w Mount&Blade i tam system walki był fajny. Ale tutaj to już majstersztyk, gdyż te wszystkie 'poboczne' rzeczy - przemierzanie świata, walka na kopie, system craftingu.
Mistrzostwo!
Czekam z niecierpliwością!

Offline
Lysander //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 314 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Witajcie ponownie !

Dnia 29.01.2013 zespół Black Eye wraz ze społecznością gry Gloria Victis, świętowali rocznice produkcji wyżej wymienionej gry. Z tej okazji zostało sporządzone długaśne sprawozdanie z minionego roku developingu - te dobre sprawy i te złe.

(pomiń jeżeli masz zamiar czytać całe sprawozdanie)

W skrócie:

Dobre:

+ Znaczne powiększenie i rozwój zespołu.
+ 5 miejsce w światowym konkursie gier niezależnych IndieDB - wśród nadchodzących ogólnie (oraz pierwsze jako nadchodzące mmo).
+ Uzyskanie hostingów za darmo.
+ Uspółpraca z niektórymi twórcami serii Gothic, co zaowocowało m.in. udostępnieniem "ArticySzczęśliwyraft" firmy Nevigo, na rzecz gry.
+ Nawiązanie współpracy z Plymount University i Danem Livingstone oraz objęcie przez nich patronatu nad projektem.
+ Nawiązanie wielu kontaktów z ludźmi z branży, różnymi portalami, ludźmi od marketingu, itd.
+ Współpraca z Spes Medieval Market.
+ Wsparcie Unity.
+ Nowy system animacji - Mecanim - nowe animacje.
+ Mocno rozbudowany system pogody.
+ Ulepszenie silnika.
+ Na chwilę obecną przygotowano dwieście nieliniowych zadań, a także wiele ksiąg, pamiętników, itp. zawierających różne historie (niektóre przedstawione będą w audiobookach).
+ Wdrożenie fizyki broni w grze.
+ Założenie firmy Black Eye Games Ltd. z siedzibą w Londynie.
+ Rozpoczęcie prac nad drugą nacją.

Złe:

- Początkowe trudności, które jednak zostały szybko rozwiązane, wielokrotnie dzięki darmowym wsparciom firm, itd.
- Niepowodzenie FINANSOWE na kickstarterze.
- Szereg problemów sieciowych - te także zostały rozwiązane, lecz każdy problem to opóźnienie wydania grywalnej wersji.
- Słabe dotychczasowe animacje, lecz i to ma się zmienić.


Obecne cele:

* Uruchomienie gry w wersji Pre-Alpha.
* Druga próba na kickstarterze.
* Poszukiwania źródeł środków finansowych.
* Dokończenie drugiej nacji - Askowie - przed rozpoczęciem Pre-Alphy.
* Wprowadzenie Łucznictwa.

Oczywiście ja osobiście zachęcam do przeczytania całego Artykułu.

A tutaj jeszcze umieszczam wszelakie linki (także do screenów), które pojawiły się w newsie:

Audiobook - po angielsku, lecz z polskimi napisami.

Śmieszne scenki z wyprawy rycerskiej.

Pokaz możliwości animacyjnych Unity

Animacja Ghula wykonana w Motion Capture

Screeny:

Pustynia I
Pustynia II
Łucznik w Lesie I
Łucznik w Lesie II
Ogr namierzony
Lis

Mam nadzieję, że się podoba Uśmiech

Pozdrawiam,
Dorogon .

Offline
Lysander //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 314 / 400) lvl 7 ]0 kudos



Obrazek


Witam ! Parę dni temu studio BEG opublikowało newsa, w którym zamieściło informacje o obecnym stanie gry i nie tylko. Zapewne część z was, jak nie wszyscy, już dobrała się do tych informacji z napisanego niedawno na MG Newsa, ale na wszelki wypadek pozwolę sobie zacytować:

Cytat


Cytat:

Witajcie, drodzy czytelnicy! Jak już wielokrotnie informowaliśmy, pierwsze testy dla wybranego grona osób zbliżają się wielkimi krokami. Przetrzebiliśmy szeregi potężnych demonów kodu, które ze skrajną determinacją porównywalną z fanatyzmem, krzyżowały nam wszelkie plany. Pozbywszy się ich, zajęliśmy się łączeniem w jedną całość systemów, które do tej chwili zostały przygotowane. Obecnie tworzony jest system opcji, który pozwoli Wam dostosować grę do posiadanych zasobów sprzętowych i komfortową rozgrywkę. Przedmiotem naszych starań są również rozwiązania związane już bezpośrednio z rozgrywką, z którą będziecie mieli do czynienia już niedługo. Zdajemy sobie sprawę, że wiele osób niecierpliwie oczekuje możliwości bliższego zapoznania się grą i wierzcie nam, że chętnie podalibyśmy Wam dokładny dzień i godzinę, lecz niedobitki demonów kodu nadal kryją się gdzieś poza polem widzenia i w każdej chwili mogą napsuć nam krwi. Śledźcie nas uważnie, gdyż dostępna dla Was wersja pre-alpha jest jedynie kwestią kilku tygodni!



Obrazek




Obrazek


Chcielibyśmy przedstawić najważniejsze pozycje z długiej listy większych i mniejszych postępów:

Walka i kontroler postaci :

1.Stworzenie dynamicznego kontrolera postaci, który sprawia, że użycie bloku w różnym momencie może skutkować innym położeniem tarczy za każdym razem.


2.Doszlifowanie animacji chodzenia, biegania, sprintu, skradania i samej walki.


3.Dopracowanie systemu walki non-target, opierającej się na manualnym trafieniu bronią w cel.


4.Ukończenie zestawu animacji dla broni dystansowej (łuku).


5.Dodanie systemu śmierci i respawnu postaci.


6.Doszlifowanie systemu śledzenia przez serwer pozycji gracza - nie uświadczymy już teleportacji.


7.Całkowita przebudowa szkieletu postaci pod system Mecanim oraz dostosowanie całego ekwipunku do nowego kośćca postaci.




Obrazek




Obrazek


Środowisko gry :

1.Wykonanie atrakcyjnych obszarów na potrzeby pre-alphy, które będą wymagały od gracza zręczności i dostarczą wiele rozrywki. By się przez nie przeprawić, konieczne będzie użycie wszystkich funkcji kontrolera, takich jak : pływanie, skakanie, sprint, skradanie, itp.


2.Ożywienie postaci niezależnych - mają teraz własne zajęcia, mówią, może nawet czują? Wykonaliśmy im zestawy animacji dla czynności życiowych. Posiadają również dialogi i można z nimi pogawędzić.


3.Ukończenie pierwszej mini gry. Co to za gra? Powiedzmy, że była ona domeną szlachetnie urodzonych, w której raz bijesz konia, a raz posuwasz królową.




Obrazek


Bazy danych :

1.Spięcie systemu bazodanowego z grą.


2.Wyliczanie statystyk postaci na podstawie wybranych przez gracza atrybutów.


3.Wprowadzenie systemu walki, który odwołuje się już bezpośrednio do baz danych.


4.Zaczątki systemu sklepowego na potrzeby pre-alphy.




Obrazek




Obrazek


Interfejs :

1.Podpięcie wyboru opcji graficznych oraz dźwiękowych.


2.Zaimplementowanie w pełni funkcjonalnego czatu, obsługującego również komunikaty z walki.


3.Wykonanie przejrzystego GUI ekwipunku.




Obrazek


Grafika i poprawy jakości gry :

1.Poprawienie wydajności silnika.


2.Wykonanie wnętrz budynków oraz przygotowywanie podziemi na potrzeby pre-alphy.


3.Sterowanie oświetleniem w zależności od pory dnia, poprawki w atmosferze i pogodzie.


4.Zmodyfikowanie shaderów włosów - są teraz połyskujące i delikatne, bo jesteś tego warta.


5.Dodanie efektów HDR i SSAO znanych z gier z najwyższej półki.


6.Poprawienie jakości modelu postaci, dodanie efektów graficznych na powierzchni skóry.


7.Poprawienie jakości ekwipunku - posiada więcej detali i efektów graficznych.




Obrazek


Nasz zespół stale się powiększa, zwiększa się liczba specjalistów, która pozwala nam obecnie prowadzić prace nad kilkoma systemami równolegle.

Przypominamy także o przebieranym konkursie, w którym możecie wygrać klucze do pre-alphy!

W marcu będzie możliwość spotkać nas na dwóch imprezach :

1. Game Developers Conference - Nasza przedstawicielka - Brittany DuCrest będzie do waszej dyspozycji podczas GDC, która odbędzie się w San Francisco w dniach 27-29 marca.

2. Pyrkon - Festiwal fantastyki odbywający się w Poznaniu w dniach 22-24 marca.
Nasz zespół będzie posiadał stoisko, na którym każdy będzie miał możliwość zagrania w wersję pre-alpha Gloria Victis.

Serdecznie zapraszamy Was do wzięcia udziału powyższych imprezach i spotkania się z nami!



~Źródło

Mam nadzieję, że screeny się podobają, a informacje zaspakajają ciekawość Szczęśliwy Zapraszam do komentowania !

Pozdrawiam,
Dorogon.

Offline
Tomosix //grupa Akademia Morderców » [ Punisher (exp. 185 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Gra wchodzi w fazę pre-alpha. Kilku szczęściarzy(prawdopodobnie od dzisiaj) będą mieli możliwość podróżować po świecie GV i rozkoszować się pierwszymi przygodami w tej niesamowicie zapowiadającej się produkcji. Zapewne niewiele osób wie coś o tej produkcji.
Zapraszam o zapoznanie się z nią pod adresami:
strona oficjalna
strona facebook

Produkcja cieszy się coraz większą popularnością i może stać się jedną z czołowych polskich produkcji MMORPG.
Zapraszam wszystkich!

Offline
Lysander //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 314 / 400) lvl 7 ]0 kudos
W nocy, z dnia 04.04.2013 na 05.04.2013 rozpoczęła się Pre-Alpha Glorii Victis, w której mam przyjemność uczestniczyć. Nie mogę wiele zdradzić ponieważ jestem objęty umową poufności (NDA), ale chociaż dostaliśmy na początek tylko mały teren (Pyrkon) oraz podstawowe funkcje do testowania (system zmian pory dnia oraz pogody, walka, skakanie, sklep, rozmowa z NPCtami i to w sumie chyba wszystko), to ja spędziłem w grze dobrych kilkanaście godzin i dalej wbijam.

Jedyne czym mogę zarzucić to link do screenów na Facebooku - KLIK

Zapraszam do zainteresowania się projektem, ponieważ w przeciągu kilku miesięcy ma rozpocząć się już szerzej dostępna Alpha i może akurat Ty wyłapiesz klucz do niej, w którymś z konkursów, które odbędą się w niedalekiej przyszłości Uśmiech

Pozdrawiam,
Dorogon.

Offline
Tomosix //grupa Akademia Morderców » [ Punisher (exp. 185 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Mi również udało się zdobyć klucz do fazy pre-alpha.
Na razie teren jest naprawdę niewielki, ale niedługo z pewnością się to zmieni.
Twórcy gry nieustannie pracują nad ulepszeniem gry, wprowadzając co chwilę coraz to nowe poprawki.
Na naszych oczach tworzy się prawdopodobnie jedna z najlepszych polskich produkcji.

Offline
Lysander //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 314 / 400) lvl 7 ]0 kudos

Witajcie po bardzo długiej przerwie Uśmiech

Pre-Alpha trwa i cały czas gra jest poprawiana oraz wzbogacana o nowe funkcje. Dzisiejszego dnia twórcy - po bardzo długim czasie - udostępnili kolejny Film prezentujący rozgrywkę. Zapraszam do oglądania, kciukowania i subskrybowania ich kanału.

Doszły mnie również słuchy, że następny filmik ma ukazywać System Craftingu, więc jedyne co pozostaje, to czekać.

Zapraszam do komentowania i oceniania tutaj, na Forum Glorii Victis, a także pod Filmem !

Pozdrawiam,
Dorogon.

Liczba czytelników: 475851, z czego dziś dołączyło: 4.
Czytelnicy założyli 53879 wątków oraz napisali 676170 postów.