Nadszedł czas na króciutkie sprawozdanie z Kickstartera, itd:
-
Kickstarter nie wypalił (! - z wynikiem ponad 20k/60k funtów)...
- ... lecz nie obawiajcie się ! Black Eye Games, ma zamiar niedługo wystartować z PayPal'em, a w przeciągu kilku miesięcy, ruszy Kickstarter#2, którym zajmą się spece od marketingu i takich tam różnych spraw, którzy zostali pozyskani po poprzedniej, zakończonej niepowodzeniem akcji. BEG obiecuje, że wykorzystają wiedzę oraz doświadczenie, zdobyte po pierwszym projekcie
- KS#2 będzie dotowany za pomocą $, więc szanse na szczęśliwe zakończenie, natychmiastowo wzrastają !
- Kolejna świetna wiadomośc to taka, że "Patron" Polskiego projektu MMO (Uniwersytet Plymouth), zdecydował się wesprzeć go finansowo ! Success
Cytat:
Cytat:
Za sprawą Dr. Dana Livingstone zostaliśmy objęci partnerstwem oraz zyskamy wsparcie finansowe od Plymouth University. Należy nadmienić, że Dr. Dan Livingstone jest głównym prowadzącym na wydziale BSc (Hons) Computing & Games Development oraz założycielem Interactive Systems Studio.
- Chciałbym równiez poinformowac o wsparciu projektu przez dwóch "ojców" Gothica oraz ich narzędziu (?), ale zacytuję dokładniejszą wypowiedź, w której także znajduje się informacja, czym jest (a przynajmniej, do czego służy) to "articy
raft" gdyby ktoś nie wiedział (np. ja nie wiedziałem ^^):
Cytat:- Takie osoby jak Steffen Ruehl odpowiedzialny za fabułę w grze Gothic 1 oraz Kai Rosenkranz, kompozytor muzyki do gier Ghotic 1-2 oraz Risen, wyrazili swoje żywe zainteresowanie naszym projektem oraz zaoferowali swój osobisty udział w przyszłej kampanii na Kickstarterze. Dzięki nim otrzymaliśmy także wsparcie firmy „Nevigo”, która udostępniła nam swój produkt articy
raft, posiadający ogromne możliwości w zakresie implementacji warstwy fabularnej do gry i nie tylko. Dzięki temu zyskaliśmy potężne narzędzie, które usprawniło naszą prace.
~Źródło informacji -
Gram.pl
"Ojcowie" chyba mają także współpracować z BEG, przy samej grze
- Jakiś czas temu Twórcy ogłosili również nowy system wprowadzony do gry - Dynamiczne Pory roku i inne ustrojstwa, jak mgła, temperatura, czy śnieżyce. Co jeszcze się zalicza do tego systemu oraz o paru innych zmianach, dowiecie się w tym oto -
Newsie.
Większą porcję świeżych screenów, znajdziecie na
Facebooku lub na
IndieDB, jezeli ktoś nie urzęduje na Książko-Twarzy
(Przy okazji, zachęcam do wzięcia udziału [czyli oddaniu głosu na GV ^^] w głosowaniu na Grę/Projekt Gry Indie, roku 2012 - pomóżmy naszym wygrać. Zagłosowac można klikając w coś
TAKIEGO na stronie głównej profilu gry.)
I to chyba koniec mojego króciutkiego sprawozdania,
Pozdrawiam.
EDIT: Ahhh... jeszcze linkne trochę juz stary filmik ukazujący pierwsze PvP, oczywiście wiele sie jeszcze zmieni, między innymi dojdą umiejętności aktywowane za pomocą odpowiednich kombinacji ciosów, ale początki też warto obejrzeć, chociażby jako ciekawostkę, jak to
wyglądało