Strona główna » Kącik RPG » Podgląd tematu
Demon's Souls PS3 - komentarze

Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18230 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Zdruzgotał mnie poziom trudności. Zdawałem sobie sprawę jak trudny to jest tytuł i na co ja się piszę, tylko bez przesady. Z automatu chodziłem strasznie wolno i czujnie. Nawet bardziej niż w survival horror na wyższym poziomie trudności. Mimo bycia zapobiegawczym w końcu zginąłem po raz pierwszy, po ponad trzech godzinach grania. Na chwilę obecną odłożyłem tytuł, bo bez dogłębnego zaznajomienia się z wiki o Demon's Souls nie ma co w ogóle zaczynać.



Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8909 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Ja swoją przygodę z Soulsami zacząłem akurat od Dark Souls, ale Demon's zaliczyłem w tym roku. Fakt, wyrazy uznania, że dopiero tak późno zginąłeś, no chyba że te 3 godziny kręciłeś się bez celu. Dumny
Demon's jest jednak idealne na początek - najkrótsze, z najmniej zagmatwanymi lokacjami, bo każda to osobna całość, do której trafiasz z centralnego huba, oczywiście po przejściu prologu. Bossowie w dużej części są jeszcze dość statyczni, a magia jest na tyle skuteczna, że nawet nie idąc w tym kierunku rozwoju, warto nauczyć się chociaż czaru Soul Arrow, który ułatwia wiele walk.
Najważniejsze, żebyś odnalazł swój sposób na walkę - Dark Souls poszedłem tankiem, który zbierał wszystkie obrażenia na tarczę, ale tutaj zdecydowanie lepiej grało mi się w lekkich szatach, dających świetną mobilność.

Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18230 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Cytat: Dirian
Jak zginąłeś po 3 godzinach, to i tak dobry wynik. W tych grach śmierć to nic nadzwyczajnego, więc nie ma się co zrażać. Wiki się przydaje, ale da się spokojnie grać dogłębnych analiz - walki i tak trzeba nauczyć się samemu.
Grałem w trybie online i widziałem, że pp prostu nie jestem takim narwańcem jak inni. Oni ginęli szybko i w dziwnych sytuacjach. Zachowywali się jakby grali w jakiegoś hack'n'slasha. Od siebie dodam, że moja instrukcja jest po chińsku więc i tak muszę zasięgnąć wiki Dumny W instrukcji są opisy klas postaci i wszystkie najważniejsze elementy by rozpocząć. Nie jestem po sinologii (kumpela zna chiński mandaryński) i muszę jakoś sobie poradzić.
Cytat: guy_fawkes
Ja swoją przygodę z Soulsami zacząłem akurat od Dark Souls, ale Demon's zaliczyłem w tym roku. Fakt, wyrazy uznania, że dopiero tak późno zginąłeś, no chyba że te 3 godziny kręciłeś się bez celu. Dumny
Demon's jest jednak idealne na początek - najkrótsze, z najmniej zagmatwanymi lokacjami, bo każda to osobna całość, do której trafiasz z centralnego huba, oczywiście po przejściu prologu. Bossowie w dużej części są jeszcze dość statyczni, a magia jest na tyle skuteczna, że nawet nie idąc w tym kierunku rozwoju, warto nauczyć się chociaż czaru Soul Arrow, który ułatwia wiele walk.
Najważniejsze, żebyś odnalazł swój sposób na walkę - Dark Souls poszedłem tankiem, który zbierał wszystkie obrażenia na tarczę, ale tutaj zdecydowanie lepiej grało mi się w lekkich szatach, dających świetną mobilność.
Nie krążyłem bez celu i w tym czasie byłem dwa razy w pierwszej lokacji i powiedzmy trochę ją odkryłem Dumny Wybrałem mnicha i nawet mi się wygodnie grało. Głównie przez to, że ma na start zdolność leczenia i jest nawet zwinny.

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8909 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Przydatna zdolność, chociaż inne klasy też mogą ją pozyskać za sprawą odpowiedniego pierścienia. Bardzo przydaje się także pierścień pozwalający bliżej podejść do wrogów bez ich alarmowania.
Warto na drugą broń wziąć łuk, bo dzięki temu można zaoszczędzić sporo zdrowia, eliminując pomniejszych przeciwników z dystansu.

Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18230 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Mnich z urzędu ma ten amulet, który umożliwia regenerację zdrowia. Domyślałem się, że inne klasy mogą również to mieć, tylko najpierw trzeba go zdobyć. Rozważam nad w miarę lekkim pancerzu i właśnie łuku. Podobny build miałem w Skyrim (lekki pancerz i rozwinięte drzewko łucznika) i znacząco ułatwiało rozgrywkę.
Muszę przestudiować wszystkie klasy postaci i sprawdzić, którą będzie mi najwygodniej grać. Od zawsze w RPG miałem tanki, ale od czasu łucznika w Skyrim bardziej taki styl mi odpowiada - lekki pancerz, łuk i wsparcie w postaci magii zniszczenia.

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8909 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Tutaj wszystkiego łukiem załatwić się raczej nie da - to bardziej broń drugorzędna, ale niezwykle przydatna. W kwestii magii będziesz musiał postudiować wiki, bo gra nie uczy praktycznie niczego. Można się uczyć czarów i cudów. Dodatkowo dostęp do niektórych zależy czasem np. od twoich decyzji względem NPC. Te wpływają także na tendencję świata, co znowu przekłada się np. na dostęp do pewnych miejsc, czy też ich trudność. Tak samo formy człowieka i nieumarłego mają swoje wady i zalety. Do tego dochodzi bardzo kreatywna i specyficzna zarazem interakcja z innymi graczami. Im bardziej wchodzisz w szczegóły, tym bardziej Soulsy stają się złożone. I przez to są tym bardziej niesamowite.

Liczba czytelników: 475820, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53799 wątków oraz napisali 675870 postów.