Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Microsoft zwolni 10 tysięcy pracowników - komentarze

Offline
logan23 //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 6482 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Cytat: Barbarella.
Myślę że to nie tak a przynajmniej nie do końca .Raczej ludzi na chybił trafił się nie zwalnia .Ci najbardziej zdolni , kompetentni i potrzebni firmie śpią spokojnie .Białe kołnierzyki aż takie głupie nie są żeby podcinać gałąź na której siedzą..

Niestety ale jestem sceptyczny, ostatnie wydarzenia z Ubisoftem, wywołują wątpliwości, skoro firma z tak potężnymi grami w swoim portfelu szuka kogoś kto ich przejmie, że świadczy o tych białych kołnierzykach.



Offline
KononowicziMajor //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 349 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Jak zwalniają pracowników muszą mieć jakieś problemy z finasami. Kryzys jest odczuwalny w wielu brażach a gry na konsole czy PC zdrożały i to mocno. Staram myśleć się rozważnie i kupować gry w jak nalepszych cenach by nie przepłacać. Mam obawy że ceny gier za rok znowu wzrośnie. Bardzo lubię grać i teraz walczę z zaległościami i między czasie obserwuję co się dzieje na rynku gier.

Offline
logan23 //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 6482 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Cytat: KononowicziMajor
Jak zwalniają pracowników muszą mieć jakieś problemy z finasami. Kryzys jest odczuwalny w wielu brażach a gry na konsole czy PC zdrożały i to mocno. Staram myśleć się rozważnie i kupować gry w jak nalepszych cenach by nie przepłacać. Mam obawy że ceny gier za rok znowu wzrośnie. Bardzo lubię grać i teraz walczę z zaległościami i między czasie obserwuję co się dzieje na rynku gier.

Tak przesadzą z cenami, że załamanie z 1983, to będzie pryszcz z porównaniu tym co nas czeka.

Online
febra1976 //grupa Sfora kontestatora » [ Hana Tsu Vachel (exp. 7370 / 10800) lvl 13 ]2 kudos
Na tym forum już wiele razy wypowiadano się na ten temat. Ceny gier rosną, bo rosną koszty produkcji. Jeszcze kilkanaście lat temu produkcja i promocja gry z półki AAA to był koszt kilkunastu mln dolarów. Dzisiaj to są setki milionów i niepewny sukces. Możemy utyskiwać na politykę wydawniczą dużych firm ale często jesteśmy w sporym procencie temu winni. To my kupujemy kolejne duże drogie gry, bardzo często nie warte swojej ceny. 300 zł za grę na kilka godzin to dużo, ale 50h za tytuł z masą kontentu myślę że jest ok. Wybierajmy portfelami, wybierajmy ewolucje w grafice a nie pseudo rewolucje, gdzie deweloperzy nie nadążają za technologią miast wyciskać soki z tego co jest średnią występującą u graczy, mam na myśli hardware.

Offline
logan23 //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 6482 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Cytat: febra1976
Na tym forum już wiele razy wypowiadano się na ten temat. Ceny gier rosną, bo rosną koszty produkcji. Jeszcze kilkanaście lat temu produkcja i promocja gry z półki AAA to był koszt kilkunastu mln dolarów. Dzisiaj to są setki milionów i niepewny sukces. Możemy utyskiwać na politykę wydawniczą dużych firm ale często jesteśmy w sporym procencie temu winni. To my kupujemy kolejne duże drogie gry, bardzo często nie warte swojej ceny. 300 zł za grę na kilka godzin to dużo, ale 50h za tytuł z masą kontentu myślę że jest ok. Wybierajmy portfelami, wybierajmy ewolucje w grafice a nie pseudo rewolucje, gdzie deweloperzy nie nadążają za technologią miast wyciskać soki z tego co jest średnią występującą u graczy, mam na myśli hardware.

Mylisz się, to koszty utrzymana prezesów, białych kołnierzyków rosną, a nie koszty gier, wystarczyło zredukować obecność białych kołnierzyków o 99%, pozwalniać nikomu niepotrzebnych ludzi, nie rozbudowywać studiów do wielkich molochów itd, a koszty nie będą takie wielkie, A wymówki że rosną koszty produkcji gier, to zaledwie malutki procent, wydatków.

Offline
TheCerbis //grupa Legendary Moon Grove » [ Obywatel 2016 ]0 kudos
Cytat: febra1976
wybierajmy ewolucje w grafice a nie pseudo rewolucje
Dla mnie porządną ewolucją byłoby zapewnienie w każdej nowej grze AAA płynności powyżej 60 kl/s (a może i 120 - wiem, nieosiągalne obecnie na konsolach i standardowych zestawach PC). Ta płynność naprawdę robi sporą różnicę, zwłaszcza biorąc pod uwagę możliwości obecnych monitorów i telewizorów. A dostajemy jakieś Forspokeny czy inne twory z wymaganiami z kosmosu i 30 fpsami...

Online
febra1976 //grupa Sfora kontestatora » [ Hana Tsu Vachel (exp. 7370 / 10800) lvl 13 ]2 kudos
Cytat: logan23
A wymówki że rosną koszty produkcji gier, to zaledwie malutki procent, wydatków.

????
Rozumiem mości Loganie że jesteś w ścisłej czołówce forumowych malkontentów, spoczko masz do tego prawo. Czasami nawet masz sporo racji. Ale teraz pitolisz jak potłuczony, zafokusowałeś się na tych białych kołnierzykach i nie docierają do Ciebie suche fakty.
Liczyłeś kiedyś ile kosztują dewelopera pracownicy, czynsz za biura, zakup sprzętu, koszty licencji na muzykę, oprogramowanie, aktorów itd. Dodaj jeszcze reklamę i robi się spora sumka. Weź kalkulator i policz.

Liczba czytelników: 475834, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53839 wątków oraz napisali 676011 postów.