Cytat: balic87
wydaje mi się że problem ten powinien być mniej widoczny w przyszłości co pokazuje z Demo technologiczne silnika unreal Engine 5 w postaci Matrix awakens w którym ulice miasta po prostu tętnił życiem.
Zagrałem w to demo i poziom ruchu drogowego jest aż przesadzony. Zawsze chcieliśmy gęsty ruch uliczny, ale to demo pokazuje, że co za dużo to niezdrowo. Wiele ulic jest nieprzejezdnych ze względu na korki i w normalnej grze na dłuższą metę by to irytowało.
Ponadto zwiększenie na maxa suwaka liczby aut w mieście i ilości przechodniów nie oznacza wcale, że mapa od razu tętni życiem. Muszą być jakieś ciekawe zdarzenia losowe (jak choćby w GTA), ciekawe miejsca do odwiedzenia i ogólna różnorodność assettów, tak by mapa się szybko nie zrobiła nijaka. Sami przechodnie też powinni mieć różne zajęcia, a nie tylko maszerować po z góry ustalonych ścieżkach.