Cytat: shuwarNo właśnie, więc ja nie widzę problemu. Konsola dała radę. Miała do zrenderowania o wiele więcej grafiki i straciła na tym tylko 2 -3 klatki
Jeśli gra używa synchronizacji pionowej to taki drobny spadek powoduje obniżenie efektywnej liczby klatek do 15.
Ale jakkolwiekby nie było to ulepszenie rozdzielczości nie może się odbywać kosztem wydajności, szczególnie gdy mówimy o nowym sprzęcie za który trzeba zapłacić. Warto też zwrócić uwagę że ta gra ma 5 lat i fakt że działa w natywnym 4K utrzymując ledwo 30 FPS nie jest niczym dobrym, szczególnie gdy sama konsola jest reklamowana jako konsola do 4K gamingu, kiedy większość gier nawet nie koniecznie najnowszych, nie jest w ogóle renderowana w natywnym 4K.
To wszystko się udało tylko dlatego że PS4 Pro wyszło w połowie generacji i ma za sobą słabsza konsole, dzięki której otrzymało gwarancję że gry nie zmienia struktury na tyle żeby PS4 Pro nie mogło renderować wyższej rozdzielczości lub klatek na sekundę. Według mnie jest go zagranie nieuczciwe w stosunku zarówno do nowych klientów którzy oczekując prawdziwego 4K mogą się rozczarować, ale również posiadaczy starej PS4'ki gdy z dnia na dzień stali się graczami "gorszego sortu".