Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Polyphony Digital prezentuje kolejne minuty z Gran Turismo Sport - komentarze



Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16078 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Kogo przyzwyczaili do słabej jakości otoczenia tego przyzwyczaili. Mnie przyzwyczaili do najwyższej jakości wszystkiego, a to niestety skończyło się na GT4 i dlatego od jakiegoś czasu cisnę po GT, bo robią wiochę, która z części na część jest coraz większa. Niestety jakość gry spada, dzięki ludziom którzy przyklaskują jak ich w konia robią. Posłuchajcie sobie dźwięków aut z GT2. Taki antyk, a wiele samochodów miało bardzo realistyczny dźwięk. Nawet po zmianie tłumika nadal odgłosy były jak prawdziwe. Gdzie są charakterystyczne odgłosy turbin, gdzie są realistyczne wystrzały z tłumików. Tak trudno zrobić to co było już w GT2? Chciałbym zobaczyć jak wygląda woda w Cote d'Azur. Do GT4 przypominała wodę. Potem już były jachty na niebieskiej foli, która ni chuchu nie przypominała wody choćby nie wiem jaką miało się wyobraźnię. Myślicie, że ją poprawili? Jasne, tak jak udoskonalili model jazdy ograniczając ludziom montaż miękkich opon w wyścigach. Super zmiana dla tych którzy nigdy we wcześniejszych odsłonach nie jeździli na innych oponach niż miękkie. Tacy ludzie byli zachwyceni zmianą modelu jazdy, który się nie zmienił tak na prawdę. Myślę, że już się nie doczekam prawdziwego GT. Legendy nie muszą już nic robi... wystarczą im tłumy wiwatujących na ich część i obsypujących ich kasą. Dlatego Forza i inne gry wyścigowe rozjeżdżają tą grę bez większego wysiłku.

Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16078 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Piękne refleksy na lakierze. Puszcza oko W GT5 Prolog też były, a w GT5 i GT6 już nie. Piękne screeny przed premierą, a po premierze dostają metkę, że nie pochodzą z gry dostępnej na rynku lub, że są z nie ukończonej wersji gry. Gran Turismo można ocenić graficznie niestety dopiero gdy gra będzie na sklepowych półkach i to dopiero na wersji z numerkiem. W tej chwili nie ma to najmniejszego sensu, a różnice są tylko w większej ilości elementów na mapie i naprawdę to bardzo mało w stosunku do starego już GT5. Po za tym jeżeli te screeny były zrobione przy użyciu trybu fotograficznego to nie są wiarygodne, bo ten tryb potrafi bardzo ładnie zlikwidować babole jakie zrobili twórcy w grze np. poszarpane cienie w takiej pikselozie jakiej już się nie widzi od dziesięciu lat w grach poza GT. Tu cienie są idealne, a na pierwszych wideo GT Sport była już tradycyjna pikseloza. Jeżeli tam było to widać to po dodawaniu kolejnych elementów do mapy, będzie tylko gorzej. Niestety Polyphony nie ogarnia optymalizacji gier i za chwilę zaczną się ostre cięcia graficzne.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9315 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Screeny z każdej gry niwelują część baboli graficznych, niemniej na E3 Sony przywiozło grywalne dema dla zwiedzających i widać graficzny postęp w stosunku do buildu z pokazu w Londynie. Wtedy gra wyglądała jak GT 6 HD. Teraz już wygląda lepiej niż Assetto Corsa na PS4, która też była prezentowana na targach.

GT7 ogram już pewnie na Neo, gdzie zmiany będą jeszcze większe, więc myślę, że przeskok z GT4 , które było moją ostatnią częścia, będzie spory.

Liczba czytelników: 475820, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53799 wątków oraz napisali 675870 postów.