Idealnych z pewnością nie , ale mogły by być o wiele lepsze dzięki współpracy z ludźmi, przynajmniej jeśli chodzi o SONY. A że sony robi tak a nie inaczej czyli olewa ludzi sikiem prostym to już inna sprawa, choć według mnie kluczowa.
Cytat: Lucas-AT
Tu w takim razie masz rację, przynajmniej Ty wiesz o czym piszesz, ale tak czy owak chętnie bym się tej sprawie przyjrzał bliżej. Pytanie się rodzi, gdzie ta wiadomość była wysyłana i czemu nie została odczytana. Nadal jest tu dużo niejasności.
Nie po prostu dopóki sam się na swojej skórze nie przekonasz to zawsze będziesz chciał dokładnego wytłumaczenia z każdej sytuacji jaka dotyczy SONY, dopiero jak się szczegółowo wytłumaczy to odpuścisz tak jak to zrobił REMIK. No i Sherlocku na wszystko nie można dostać odpowiedzi
Dałbym sobie ręką odciąć ze SONY by reagowało ale w momencie gdyby coś stało się ich konsoli np: hakerzy by ją złamali, wtedy odpowiedź byłą by natychmiastowa zaraz szukanie winowajcy i pozwy do sądu. Dlaczego bo naruszono ich maszynkę do robienia hajsu, i top jest smutne że SONY kiedyś patrzące w stronę graczy, teraz mocno zapatrzyło się w zielone banknoty.