Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Twórcy Ryse: Son of Rome opowiadają o milionach wielokątów, z których zbudowane były postaci w grze - komentarze

Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16078 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Na kimś kto nie zna się zupełnie na grafice 3D robi to wrażenie, ale jak ktoś się tym tematem interesuje to wie, że to norma i wszyscy tak robią. Chyba sobie kiedyś sprawdzę czy z tych 100 tysięcy poligonów w grze nie zostało przypadkiem 1000 lub mniej. Wrażenie robi natomiast sprzęt na którym rzeźbią prototypy postaci. Uciągnąć 130 milionów poligonów nie potrafi byle mocny komputer. Ciekawe co za potwora mają do takich rzeczy.



Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16078 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Teraz tak się zastanawiam czy nie ma tu jakiegoś przejęzyczenia w tych 130 miliona wielokątów. Nie powinno być 13 milionów? Trudno mi w to uwierzyć jak taki przeciętny model bardzo szczegółowy ma w granicach 5 milionów i już ma wyrzeźbioną fakturę skóry i nitki na ubraniach. Gdzie oni upchnęli tyle milionów? Chyba tylko zeskanowanie człowieka w skali 1:1 dało by taka liczbę.

Offline
J3DAJ //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 696 / 800) lvl 8 ]0 kudos
@remik1976
85 tyś.
Cytat: News
Oczywiście, ze względu na ograniczenia konsol, liczbę szczegółów zmniejszono. Najpierw do 150 tysięcy, a finalnie do 85 tysięcy wielokątów.
Dość słabo, sama głowa Delsin'a Rowe'a z inFamous Second Son posiada 67 500 łącznie z czapką Szczęśliwy

Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16078 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Ja wiem, ale model przed optymalizacją miał podobno 130 milionów. Z takiego modelu wypala się mapy nierówności, lub też służy do robienia figurek. Taka liczba jest szokująca. Próbowałem znaleźć w sieci model który by miał chociaż 100 milionów i nie znalazłem takiego.

Liczba czytelników: 475845, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53867 wątków oraz napisali 676149 postów.