Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Oto gra, która dostosuje się do umiejętności jej posiadacza!



Offline
Giordano //grupa Stara Gwardia » [ Final Hamster (exp. 5500 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Cytat: Fox46
raczej nie
Jak nie! Jeśli dzisiejszy zespół twórców jest w stanie wcielić w życie zaawansowaną fizykę świata, szczegółową integrację z otoczeniem, to co to za problem dla nich napisać prostą funkcję do np. fpsów biorącą pod uwagę m.in. celność, otrzymane obrażenia itp. i według niej ustalać ilość przeciwników i poziom ich umiejętności? A po śmierci obniżać nieznacznie trudność. Prosta rzecz a może niesamowicie wpłynąć na przyszłość Szczęśliwy

Offline
oskarsom //grupa Stara Gwardia » [ Final Hamster (exp. 4913 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Moim zdaniem to dobry pomysł a nawet bardzo. Zaczynasz jakąś grę, dajmy na to C&C, nie martwiąc się czy jak weźmiesz trudny to dasz sobie radę w końcowych misjach. Po prostu grasz a gra dopasowuje się do twoich umiejętności. Według mnie to dobry pomysł.

Offline
ELbastardoUA //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2237 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Niekoniecznie.

Weźmy pod uwagę RPG. Jeżeli będziemy wypełniać misje a przy tym podejmować decyzje (odpowiednie dla siebie odpowiedzi w czasie rozmowy) to te wybory mogą być punktowane. Dajmy na to, że co misję będą się sumowały punkty z podjętych decyzji.
Jeżeli noty będą słabe gra będzie obniżać poziom np. w postaci lepszej nagrody pieniężnej itp.

Oczywiście fabuła nie będzie projektowana pod trzylatka, są jakieś granice.

To co napisałem to wierzchołek góry lodowej. Na pewno dałoby się to ewentualnie udoskonalić. Ja podałem tylko mały przykład.

Oskarsom, wystarczy, że twórcy gry zmontują możliwość zmiany poziomu trudności podczas gry jak ma to miejsce w TES Oblivion.


Offline
Daerdin //grupa MiastoGier.pl » [ Junior Community Manager ]0 kudos
Ale wtedy mógłby pojawić się problem, która decyzja byłaby tą najlepszą. Wg. twórców tą odpowiedzią będzie np. odpowiedź A, a z punktu widzenia gracza dla niego najlepszą odpowiedzią będzie B. Więc w grach RPG łatwo by takiego systemu raczej nie było wprowadzić, jeżeli pod uwagę byłyby brane wybory.

Liczba czytelników: 475845, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53867 wątków oraz napisali 676146 postów.