Strona główna » Tematy wolne » Podgląd tematu
Artykuł - RetroStrefa - Unreal Tournament - komentarze



Offline
Savatin //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 360 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Świetnie że ktoś zainteresował się tym tytułem Uśmiech dam znać jak odzyskam swój Megapack UT bo jeszcze do mnie nie wrócił, a pożyczyłem go kumplowi ze 2 lata temu Dumny Jestem raczej niedzielnym graczem jeśli chodzi o takie gry ale do UT mam jakoś ogromny sentyment, może przez fakt że zagrywałem się kiedyś w "pierwszego Unreala" który był wielkim WOW!!! w swoich czasach Szczęśliwy

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150516 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Ostatni raz grałem w ten tytuł w Kafejce internetowej gdy jeszcze nie posiadałem internetu, pamiętam było 6 komputerów ( w tym dwa robocze nie dla klientów) i graliśmy w 3 vs 3 heh fajnie się grało. To był 2003 rok, gra to w ktoś jeszcze online ??.

Offline
Festus_ //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 339 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Świetna gra. Mimo, iż jestem dość nowy, to tytuł świetnie pamiętam i miło wspominam ; ) Godlike był faktycznie hardcorem, pamiętam jak dużo prób i nerwów kosztowało mnie przejście choćby dwóch map na tym poziomie... Nie raz przypominam sobie o tytule i odpalam ponownie, ale najczęściej już w single player.

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8909 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
UP: O ile pamiętam był zarówno ostatnim skillem dla botów, jak i pochwałą announcera dla umiejętności gracza. Pod względem gameplaya bardziej pasował mi Q3, ale to UT darzę większym szacunkiem, gdyż był znacznie bogatszy pod względem zawartości oraz innowacyjny od swego wielkiego konkurenta. Warto nadmienić, że to właśnie UT wprowadził tryb dominacji, a swoim nastawieniem na rozgrywkę drużynową (i zadania w trybie Assault) promował nowy nurt w rozgrywce sieciowej, dotychczas nastawionej na rozwałkę każdy na każdego. Co więcej, stawiał na trafienia krytyczne, dziś już standard. Można powiedzieć, że niegdysiejsza rywalizacja pomiędzy Q3 a UT była podobna do obecnego pojedynku CoD'a i BF'a - jeden jest szybszy, skillowy, drugi bardziej taktyczny.
Z mojego punktu widzenia najważniejszy był fakt, że Unreal Tournament miał własną tożsamość i klimat, przez co nie sposób było go pomylić z żadną inną grą - już po pierwszych sekundach muzyki w menu wiedziałeś, że to UT. O dzisiejszych shooterach ciężko tak powiedzieć.

Liczba czytelników: 475852, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53880 wątków oraz napisali 676173 postów.