Koziołek Matołek Wynalazca
Zapraszamy do drugiej części edukacyjnych zabaw z Koziołkiem Matołkiem. Tym razem sympatycz-ny Koziołek Matołek chce zdobyć tajemniczy przepis na szóstki w szkole i w tym celu musi rozwią-zać...
Zapraszamy do drugiej części edukacyjnych zabaw z Koziołkiem Matołkiem. Tym razem sympatycz-ny Koziołek Matołek chce zdobyć tajemniczy przepis na szóstki w szkole i w tym celu musi rozwią-zać...
Program przeznaczony jest dla dzieci od 5 do 10 lat. Podstawowa tematyka to: nauka alfabetu, dodawanie i odejmowanie, nauka kolorów, kształtów, kierunków świata, następstw czasu, logicznego...
Jest to produkt dla dzieci od szóstego roku życia. Stanowi zbiór 1000 pytań z różnych dyscyplin, które towarzyszą małemu człowiekowi od pierwszych chwil poznawania świata. Podstawowe działy to:...
To produkt przeznaczony dla użytkowników od dziesiątego roku życia. Stanowi kompendium wiedzy historycznej, poczynając od Starożytności, aż po czasy współczesne. Może być zarówno powtórką, jak i...
Produkt ten (dla dzieci od dziesiątego roku życia) składa się z trzech rozbudowanych gier dla maksimum czterech graczy. Stanowi on zbiór 1000 pytań z takich dziedzin, jak: zwierzęta, państwa,...
Program ten dla jednych stanowi powtórzenie wiadomości z historii sportu, a dla innych jest źródłem wiedzy z tej dziedziny. Zapewnia rzetelną wiedzę i doskonałą zabawę. Program składa się z trzech...
W dynamicznych zabawach prowadzonych przez zwierzęta, dzieci poznają zasady poprawnej pisowni. Dzięki możliwości rywalizacji z koleżanką i kolegą, dzieci chętnie ćwiczą poprawną pisownię i starają...
Zadaniem tego programu jest pomoc w opanowaniu trudnej sztuki mnożenia i dzielenia. Szereg edukacyjnych zabaw ćwiczy mnożenie i dzielenie od zera do stu, wykorzystując do tego celu łatwo...
W bajkowej krainie zwierzęta uczą dzieci podstaw matematyki: dodawania, odejmowania oraz porównywania liczb. W programie znajduje się sześć gier edukacyjnych przeznaczonych dla kilku graczy, wiele...
Program dla dzieci od piątego roku życia. Stanowi zbiór zabaw i gier edukacyjnych, w których najmłodsi poznają, cyfry, litery, kształty, kolory, zwierzęta i rośliny. Zabawy ćwiczą pamięć,...