Everywhere to piaskownica, swoisty hub łączący w sobie w możliwość tworzenia własnych gier z gotowych narzędzi z różnymi elementami społecznościowymi. Za projekt odpowiada debiutanckie studio Build A Rocket Boy założone przez byłego prezesa Rockstar North, Lesliego Benziesa.
Fabuła Everywhere nie stawia na jedną przygodę lub jednego bohatera - nawet nie na jeden świat. Gra przypomina Robloksa - jest sandboksem oferującym różne strefy, w których sami tworzymy zawartość dla siebie i innych graczy. Dzięki narzędziu zwanym ARC-ADIA możemy między innymi zbudować cały świat, przeciwników, interaktywne historie, a nawet zaprojektować własne gry.
Rozgrywka Everywhere jest zatem niesprecyzowana, dając pole do popisu graczom czy też moderom. Na start tytuł oferuje gotowe aktywności - takie jak np. moduł odpowiadający za gameplay drużynowej strzelaniny, wyścigi czy jazdy po mieście w stylu GTA. Istotny element stanowi także strefa społecznościowa zawierająca muzeum, różne stoiska, a nawet budki dla DJ-ów.
Wewnątrz Everywhere znajduje się już gotowy produkt o nazwie MindsEye; będący epizodyczną grą akcji z utrzymaną w futurystycznym, przypominającym Detroit: Become Human, klimacie. Każdy odcinek skupia się na trochę innym typie rozgrywki i czasami musimy przejść dany etap w pojedynkę, by innym razem skorzystać z pomocy innych graczy w kooperacji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler