Dead Island Riptide (PC)

ObserwujMam (89)Gram (19)Ukończone (48)Kupię (10)

Zapowiedź gry Dead Island Riptide (PC)


messiahone @ 15:22 11.02.2013
"messiahone"


O ile mnie pamięć nie myli, pierwszy raz w grach pogoda będzie miała niebagatelny wpływ na rozgrywkę. Suche i bezpieczne (o ile można tak to nazwać) tereny w każdej chwili mogą zmienić się w rwącą rzekę. Monsunowy deszcz momentalnie sprawi, że rzeka wystąpi z koryta, zalewając okoliczne tereny. To samo może się stać w niżej położonych partiach miasta, gdzie wlewająca się woda przykryje wszystko do wysokości okien. Przeprawa przez zalany teren sprawi, że niebezpieczeństwo ze strony Zombie jeszcze bardziej wzrośnie, bo o ile łatwo ich wykryć gdy się poruszają po ulicy, to atak spod wody jest zawsze zaskoczeniem. Na szczęście nie będzie trzeba od razu się moczyć. Do dyspozycji zostaną oddane łodzie, dzięki czemu w miarę możliwości będziemy w stanie bezpieczniej i szybciej przemierzać rzeki i zalewiska. Łódź pozwoli ponadto na załadowanie doń wyposażenia. Dzięki czemu będzie można przewieść bron i ekwipunek w inne miejsce.



Pamiętacie może taką starą flaszową gierkę, gdzie zadaniem gracza było utrzymanie barykady przed szarżującymi zombie, tudzież graliście w Nazi Zombies z Call of Duty? W Dead Islad Riptide będzie wariacja na ten temat z dokładnie takimi samymi zasadami. Etap pierwszy to szybkie postawienie barykady, a drugi obrona jej przed wtargnięciem milusińskich. Na filmie z pierwszego opublikowanego gameplaya zostało to świetnie pokazane. Pierwszym elementem misji było dostarczenie broni do ruin kościoła znajdujących się w sercu dżungli. Następnie zaminowanie terenu tak, aby zmaksymalizować straty w pierwszej fali ataku. Kolejny krok to rozmieszczenie butli z propanem, później zaś stworzenie obrony dla wszelkich możliwych wejść. Tutaj pomocna jest metalowa siatka, rozciągnięta w otworach wejściowych. Celem tych zabiegów w omawianej misji jest zdobycie czasu potrzebnego na uruchomienie pompy i wypompowanie wody z zalanego przejścia, a następnie szybka ucieczka. Nie ma to oczywiście być głównym elementem gry, ale kilka razy zdarzy się potrzeba obrony obiektu i nie raz ważne będzie przemyślenie strategii.



Jak na grę z gatunku Survival Horror przystało, do pomocy graczowi oddane będzie całe mnóstwo narzędzi walki. Tak, jak poprzednio za broń może robić niemal wszystko, prawie każdy element otoczenia, który nie jest przyspawany, lub przykręcony. Kij, motyka, pałka to broń na początek. Siekiera, maczeta, noże - dobre gdy kończą się naboje. Inaczej niż poprzednio, większy nacisk zostanie położony na broń palną, która ma odgrywać dużo większą, choć nadal nie główną rolę. Wszelkiej maści pistoletów i karabinów ma być więcej, a z dostępem do amunicji nie będzie problemu.

Screeny z Dead Island Riptide (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPietek=)   @   16:53, 11.02.2013
Osobiście nie przeszedłem Dead Island choć robiłem kilka podejść. Rozgrywka samemu nie dawała mi tyle zabawy co w kooperacji więc starałem się wyszukiwać partnerów, co niestety rzadko mi się udawało. Pierwsze misje były mało ciekawe i zmuszały mnie do ciągłego podróżowania po wyspie co było dla mnie lenia uciążliwe Dumny
Teraz po przeczytaniu tekstu naszła mnie ochota na Dead Island więc postaram się nadrobić w niedalekiej przyszłości. Puszcza oko
0 kudosMicMus123456789   @   17:02, 11.02.2013
Dead Island przeszedłem 2 razy więc z Riptide pewnie będzie tak samo Uśmiech O samą rozgrywkę się nie martwię, ale ciekawi mnie czy w grze pojawi się jakaś fabuła, bo jednak trochę tak dziwnie grać gdy fabuły nie ma lub wygląda jak napisana w 5 minut Dumny Ogólnie fajnie napisany tekst, przyjemnie się czytało.
0 kudosKreTsky   @   00:30, 12.02.2013
Ja tez przeszedlem dwa razy. Gralo sie bardzo przyjemnie i z tego co widzialem to Riptide sie wiele nie zmieni, wiec bedzie dalej sie przyjemnie gralo. Fabula byla, ale troche mialka i faktycznie sie o niej dowiadywales gdzies w drugiej polowie gry. Swoja droga ciezko wymyslic jakas kozacka fabule w tematyce zombiakow ;] W Riptide na pewno zagram.
0 kudosmktiger   @   10:08, 12.02.2013
a ja myslalem ze to fragment pamietnika ochroniarza z otwarcia nowego sklepu Media Markt ;)

a wracajac do gry ciekawi mnie ten tryb nazi zombie, dosyc to urozmaicone, moze nie bedzie takiej dynamiki jak w COD, ale ...


0 kudosO2si   @   19:04, 18.03.2013
Osobiście nie mogę się doczekać Uśmiech Szczególnie ciekawie zapowiada się tryb z fortyfikacją bazy Uśmiech
0 kudosCaZa   @   18:17, 02.04.2013
Też czekam na DI: R. fortyfikacja bazy, nowe lokacje, nowy bohater, import postaci z poprzedniego DI no i cena kolekcjonerki. To wszystko zapowiada naprawdę ciekawą grę. Bo wątpię że wyjdzie gorzej niż poprzednia część. Takie coś wydaje mi się wręcz niemożliwe. Chyba jestem niepoprawnym optymistą ale to się musi udać! Jeszcze niespełna miesiąc Uśmiech
Dodaj Odpowiedź