Horizon: Zero Dawn otrzymuje aktualizację 1.11.1 na PC
Kolejna aktualizacja Horizon: Zero Dawn w wersji na PC. Tym razem poprawka naprawia błędy... po poprzednim patchu.
Studio Guerilla Games wciąż rozwija Horizon: Zero Dawn w wersji na PC. Ostatnio opublikowano patch 1.11, który wprowadził do gry m.in. obsługę NVIDIA DLSS oraz AMD FidelityFX SR. Jednocześnie łatka namieszała jednak nieco w kodzie gry, powodując problemy w działaniu na starszych kartach graficznych z rodziny NVIDIA GeForce.
Na szczęście Holendrzy już przyszykowali stosowną łatkę i do pobrania jest patch 1.11.1, który eliminuje problem. Dotyczył on funkcjonowania gry na starszych kartach GTX 600 / 700, więc spotkali się z nim raczej nieliczni gracze - wszak karty te mają już sporo lat na karku. Mimo wszystko sytuacja jest już opanowana.
Pełna lista zmian w patchu 1.11.1 do Horizon: Zero Dawn na PC:
- Wyeliminowano przycinki gry na kartach NVIDIA GTX 600/700;
- Wyeliminowano przycinki gry po otwarciu save'a z włączonym DLSS na kartach nieobsługujących DLSS;
- Zmieniono domyślny poziom jakość DLSS z Ultra Performance na Ultra Quality;
- Poprawki w systemie w auto-wykrywania ustawień graficznych przy pierwszym włączeniu gry.
Guerilla Games w notce prasowej prosi o pobranie wspomnianej łatki, a jednocześnie życzy wszystkim fanom zdrowia i fantastycznie spędzonego czasu w okresie zimowej przerwy świątecznej. Warto przypomnieć, że studio obecnie finalizuje prace nad Horizon II: Forbidden West - premiera gry już 18 lutego 2022 roku na PlayStation 4 oraz PlayStation 5. Kontynuacja - wzorem pierwowzoru - z czasem powinna trafić także na PC. Według plotek, może to nastąpić już we wrześniu przyszłego roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler