Deweloperzy stawiają na ray tracing, technologia trafi m.in. do Dying Light 2
W sieci opublikowano zwiastuny, na których widzimy działanie ray tracingu w kilku grach.
Wygląda na to, że technologia ray tracingu na dobre zagościła się w grach. Wcześniejsze próby jej adaptacji okazały się nieudane, ale ta obecna zdaje się przynosić rezultaty. Wydawcy i deweloperzy z całego świata chwalą się wsparciem ray tracingu i publikują zwiastuny mające to potwierdzać.
Gdzie konkretnie będziemy mogli znaleźć ray tracing? Na pewno w projektach, z których materiały filmowe, tudzież screenshoty, widnieją poniżej. Są wśród nich Call of Duty: Modern Warfare, Dying Light 2 (fotki), Minecraft, Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, Control oraz Watch Dogs Legion. Oczywiście na tym NVIDIA nie skończy rozwoju ray tracingu, ale na chwilę obecną zapowiedziano wsparcie tylko w wymienionych projektach.
Zwiastuny oraz screeny znajdziecie poniżej, a jeśli chodzi o premiery odpowiednich aktualizacji, więcej szczegółów mamy otrzymać niebawem. Póki co nacieszcie swoje oczy materiałami i pamiętajcie, że ray tracing to wymagająca dużej mocy obliczeniowej technologia, z którą tylko najpotężniejszy sprzęt jest w stanie sobie poradzić.
Pocieszeniem może być to, że ray tracing prawdopodobnie trafi do konsol następnej generacji, a wówczas jeszcze sprawniej wkroczy do gier.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler