The Outer Worlds bez craftingu - winne są korporacje

Crafting nie pasuje twórcom do wiadomości, jaką chcą przedstawić.

@ 06.04.2019, 09:17
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

W trakcie PAX East 2019 deweloperzy ze studia Obsidian Entertainment prezentowali swoje najnowsze przedsięwzięcie, The Outer Worlds. Podczas demonstracji co nieco na jego temat również opowiadali, a wówczas dowiedzieliśmy się, że przedsięwzięcie nie zaoferuje craftingu.

Dlaczego z craftingu zrezygnowano? Jak się okazuje, nie pasuje on do kontekstu opowieści, jaką chcą sprezentować nam scenarzyści. Mamy bowiem świat, w którym ludzie są zniewoleni kapitalizmem, a reklamy latają ponad ich głowami podczepione do dronów. Wszyscy też o nich rozmawiają, nawet w luźnych konwersacjach. Jeśli coś chcesz, musisz to kupić.

"Jednym z powodów rezygnacji było korporacyjne brandowanie", powiedział główny projektant, Charles Staples. "Czuliśmy że crafting psuje jeden z elementów gry, które próbujemy pokazać dość mocno i trafić nim do gracza".

"Jeśli gracze robiliby swoje rzeczy, ten przekaz byłby osłabiony. Ale nadal chcemy, abyś miał pewne możliwości modyfikowania. Wspieramy to poprzez modowanie broni oraz pancerza".

Poniżej prezentacja z PAX East 2019, o której mowa. Jeśli chodzi o samą grę, jej premiera odbędzie się w 2019 


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudospetrucci109   @   19:47, 06.04.2019
Mi to pasuje. Nie znoszę craftingu...
0 kudosshuwar   @   08:50, 07.04.2019
To zależy czy dobrze jest on zaprojektowany. Ale i bez niego da się żyć.
0 kudosfrycek88   @   14:24, 07.04.2019
Cytat: petrucci109
Mi to pasuje. Nie znoszę craftingu...


W niektórych grach jest to fajne jeśli jest nie obowiązkowe.