Projektant poziomów God of War przechodzi do Microsoftu
Pracował będzie przy lokacjach opracowywanych przez studio The Initiative.
Zeszłoroczna odsłona cyklu God of War to wyśmienita gra. Sony zainwestowało w przedsięwzięcie niemałe pieniądze, a pracujący przy niej deweloperzy pokazali pełnię swoich możliwości. Jeden z nich, osoba odpowiedzialna za projekty poziomów, postanowił jednak zmienić pracodawcę.
Jak się właśnie dowiedzieliśmy, Chris O'Neill, główny projektant poziomów dla God of War, nie będzie już pracował w studiu Sony Santa Monica. Zamiast tego przeniósł się do studia The Initiative, należącego do Microsoftu. W tym momencie nie wiemy niestety czym dokładnie będzie się zajmował.
Powstanie studia The Initiative ujawnione zostało w trakcie zeszłorocznych targów E3. Microsoft zdradził wówczas, że otwiera nową firmę w Santa Monica i poszukuje pracowników, którzy będą w nim przygotowywać tytuły ekskluzywne dla konsol z rodziny Xbox.
Mimo że do tej pory nie wiemy co opracowują jego pracownicy, wszystko wskazuje na to, że gigant z Redmond wziął sobie do serca porażkę podczas bieżącej generacji konsol. The Initiative to tylko czubek góry lodowej, Microsoft postanowił bowiem kupić również m.in. Ninja Theory, Playground Games, Undead Labs, Compulsion Games, Obsidian Entertainment oraz InXile Entertainment.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler