God of War - twórcy opisują poziomy trudności
W sumie modeli zabawy będzie aż pięć. Każdy dla kogoś innego.
Premiera God of War odbędzie się już za nieco ponad tydzień. Jeśli na przedsięwzięcie czekacie, rzućcie okiem na niniejszą wiadomość. Deweloperzy postanowili bowiem coś więcej wyjaśnić w kwestii poziomów trudności w grze.
Detale na temat modeli zabawy pojawiły się w specjalnym wpisie na łamach blogu PlayStation. Jak wynika z notki, w God of War będziemy mogli bawić się w sumie na pięć różnych sposobów. Każdy zmieni poziom wyzwania, jakie czekać będzie na grającego.
Najniższy poziom trudności to Give Me A Story. Jest on przeznaczony dla graczy, którzy chcą po prostu poznać historię przygotowaną przez deweloperów. Nie interesują ich wymagające starcia z przeciwnikami. Potem mamy Give Me A Balanced Experience, czyli coś w rodzaju poziomu normalnego. Następnie jest Give Me A Challenge, czyli poziom trudny oraz Give Me God of War - najtrudniejszy.
Give Me God of War dedykowane jest osobom, które mają doświadczenie w hack'n'slashach i nie boją się wymagających oponentów. Przeciwnicy na tym poziomie są trudniejsi, zadają więcej obrażeń, a jednocześnie przyjmują mniej. Inaczej są też rozmieszczeni na mapie, co dodatkowo utrudnia potyczki.
Prócz powyższych poziomów trudności jest też tryb immersji, w którym możliwe jest wyłączenie wybranych lub wszystkich elementów interfejsu użytkownika, co zaoferować ma bardziej kinowe doznania.
Premierę God of War zaplanowano na 20 kwietnia bieżącego roku, wyłącznie na PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler