Playerunknown's Battlegrounds - pełna wersja zadebiutowała na PC
PUBG jest już dostępne na PeCetach w finalnej wersji 1.0.
Przedstawiciele firmy PUBG Corp. odpowiedzialnej za produkcję i rozwój Playerunknown's Battlegrounds, poinformowali o wyjściu swojego produktu z usługi Early Access. Od dziś dostępna jest pełna wersja gry, oznaczona numerkiem 1.0.
Jeżeli do tej pory graliście w ramach wczesnego dostępu, to czeka na Was do pobrania patch o wielkości 12.9 GB. Zawiera on jednak sporo dobrego, w tym zupełnie nową mapę - Miramar. W pełnej wersji mamy więc dwie lokacje, póki co jednak twórcy nie oferują możliwości wyboru - przy rozpoczęciu rozgrywki, gra losowo dobierze nam planszę. W niedalekiej przyszłości otrzymamy jednak opcję filtrowania lokacji.
Z innych nowości, twórcy przemodelowali balistykę pocisków i system hitboksów postaci. Od teraz musimy brać pod uwagę opadanie pocisków zależne od odległości, a modele postaci zostały podzielone na kilka stref, w efekcie czego postrzał w np. nogę zabierze nam wyraźnie mniej punktów życia, niż trafienie w nieosłonięty brzuch.
Kolejna nowinka to ulepszony system pokonywania przeszkód, który znacznie poprawia mobilność postaci i sposób poruszania się po mapie, idąc zgodnie ze standardami przyjętymi we współczesnych strzelankach.
Ekipa PUBG Corp. poprawiła też szereg rozmaitych niedociągnięć, doszlifowała model prowadzenia pojazdów i dodała 3 nowe wozy - van, pickup i skuter wodny. Pojawia się też 5 nowych broni - DP-28, AUG A3, R45, Win94 oraz Obrzyn. Niektóre bronie i pojazdy są dostępne ekskluzywnie dla danej mapy. Ostateczna lista poprawek jest tak wielka, że nie sposób ująć wszystkiego w newsie, więc odsyłam was do oficjalnego wpisu twórców na Steam.
Playerunknown's Battlegrounds dostępne jest także na Xboksie One, ale póki co gra nadal pozostaje tam we wczesnym dostępie i posiada tylko 1 mapę. Priorytetem dla twórców jest wersja PC, choć oczywiście ta dla Xboksa One także będzie rozwijana i z czasem doczeka się wielu aktualizacji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler