E3 '17: God of War - sporo nowych informacji oraz screeny w 4K

Kolejna odsłona cyklu God of War zapowiada się nad wyraz okazale. Mamy nowe detale oraz screeny.

@ 13.06.2017, 16:22
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

E3 '17: God of War - sporo nowych informacji oraz screeny w 4K

Podczas konferencji Sony na targach E3 2017 mieliśmy okazję rzucić okiem na nowy materiał promujący najnowszą odsłonę cyklu God of War. Już po konferencji otrzymaliśmy natomiast kilka ciekawych informacji na temat przedsięwzięcia.

O God of War rozmawiał jego reżyser Cory Barlog. Z konwersacji dowiedzieliśmy się, że zeszłoroczne wideo miało za zadanie pokazać ogólny ton gry, tegoroczne zaś skupiało się mocniej na tym, aby przedstawić zarys mechaniki rozgrywki, a nie relacje pomiędzy Kratosem i jego synem, Atreusem.

Z wypowiedzi wynika, że God of War nie zaoferuje otwartego świata i skupi się bardzo mocno na narracji. Barlog strukturę gry porównał do autobusu wycieczkowego. Możesz z niego wysiąść w dowolnym momencie, pozwiedzać, a następnie wrócić i jechać dalej. Gracz wręcz zachęcany jest do tego, by zwiedzał, z tego mniej więcej powodu możliwe jest np. kontrolowanie łódki, którą widzimy na zwiastunie.

Wracając do kampanii, zaprezentuje nam ona dość rozległy przedział czasowy. Twórcy chcieli, aby Kratos i jego syn mieli czas na spokojne przemierzenie "bardzo brutalnego i bardzo dużego świata". Skoro o brutalności mowa, pojedynki będą szybkie i płynne, podobnie jak w poprzednich odsłonach serii. Główną bronią Kratosa jest topór, natomiast łuk Atreusa stanowi jedynie wsparcie.

Demonstracja, którą oglądaliśmy podczas E3 2017 przeprowadzona została na standardowym PlayStation 4. Twórcy chcą, aby na PS4 Pro nowe God of War wyglądało jeszcze lepiej. Najpewniej z tego powodu do premiery dojdzie dopiero z początkiem przyszłego roku, mimo że, jak twierdzi Barlog, całość da się już przejść od początku do końca i pozostały tylko szlify.

Mimo że starcia i eksploracja są ważne, reżyser projektu został również zapytany o to, jak wygląda rozwiązywanie łamigłówek, stanowiących przecież dość istotny element sagi. Barlog wyjaśnił wówczas, że God of War zawsze reprezentowało gatunek action adventure, a zatem tym razem będzie podobnie. Możemy nastawić się na eksplorację, łamigłówki, ciekawą opowieść oraz dynamiczne pojedynki - wszystko to, do czego God of War zdążył nas przyzwyczaić.

Na koniec przypomnę, że premierę God of War zaplanowano na początek 2018 roku, wyłącznie na konsolach PlayStation 4. Zerknijcie na ujawniony wcześniej zwiastun, a także nowe screeny, dostępne poniżej. Są one w rozdzielczości 4K, a ich pełny rozmiar zobaczycie klikając prawym przyciskiem na fotce i wybierając otwórz w nowej karcie.


Sprawdź także:
God of War 2018

God of War 2018

Premiera: 20 kwietnia 2018
PS4, PC

Mimo że God of War to kontynuacja ostatniej części trylogii, gra przy tytule nie ma kolejnego numerka. Deweloperzy chcą dać nam w ten sposób znać, że to zupełnie nowa opo...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?