Destiny 2 - fabuła w grze ma być wspaniała
Tak przynajmniej twierdzi szef Activision, odpowiedzialnego za wydanie gry.
Kampania fabularna Destiny nie była szczególnie porywająca. Oferowała kilkanaście godzin dobrej zabawy, ale nie przedstawiała wyjątkowo interesującej opowieści. Deweloperzy, świadomi takiego stanu rzeczy, zapewniają nas, że w przypadku Destiny 2 będzie znacznie lepiej.
"W opowieści Destiny 2, ostatnie bezpieczne miasto na Ziemi upadło, okupowane jest przez potężnego nowego wroga oraz jego elitarną armię, Czerwony Legion", czytamy w podsumowaniu fabuły. W ramach prologu gracz powraca do tegoż miasta jako Strażnik i spróbuje je odbić.
"Destiny 2 ma wspaniałą opowieść, ikonicznego złoczyńce, wspaniałe postaci, z którymi chcesz wyruszyć w podróż oraz oczywiście mnóstwo solidnej rozgrywki, z której słynie Destiny", stwierdził szef Activision, Eric Hirshberg. "Wraz z naszymi partnerami z Bungie, słuchaliśmy uważnie naszej społeczności i dodaliśmy wiele innowacji do gry, sprawiających że jest ona bardziej dostępna dla różnych typów graczy niż wcześniej".
Co to oznacza? Ano to, że dobrze bawić się będą nie tylko fani potyczek wieloosobowych, ale także tacy, którzy lubią przedzierać się przez gry samodzielnie, korzystając tylko okazyjnie z pomocy innych. Pomoże w tym rozwiązanie przypominające to z cyklu Souls. Grający będą w stanie zbierać się w większe grupy i wspólnie przechodzić bardziej skomplikowane fragmenty.
Destiny 2 w wersji konsolowej zadebiutuje 8 września. Wydanie dla blaszaków nie ma jeszcze potwierdzonej daty premiery, wiemy natomiast, że deweloperzy chcą je dopracować do perfekcji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler