Patrice Desilets o kulisach pracy w Ubisofcie

Patrice Desilets został zwolniony z francuskiej korporacji Ubisoft w 2013 roku. Dzisiaj mówi o kulisach pracy w Ubi - firma nie będzie zadowolona z takich referencji.

@ 01.05.2017, 16:23
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Patrice Desilets o kulisach pracy w Ubisofcie

Patrice Desilets był jedną z kluczowych postaci w szeregach Ubisoftu. Po wielu zawirowaniach, producent został zwolniony z francuskiej korporacji w 2013 roku, co odbiło się szerokim echem w branży. Deweloper wypowiedział się niedawno o nieprzyjemnych kulisach pracy kreatywnego dyrektora w wielkiej firmie.

Współtwórca kultowej serii Assassin's Creed pozyskał prawa do gry 1666: Amsterdam, którą tworzył tuż przed zwolnieniem z Ubisoftem. Jego studio Panache Digital Games pracuje także nad tytułem Ancestors: The Humankind Odyssey​, a jego akcja przeniesie nas kilka milionów lat wstecz. Daty premier obu projektów nie są znane, ale wiemy natomiast co sprawiało trudności Desiletsowi na posadzie dyrektora kreatywnego. Kłamstwa.

"Byłem gościem odpowiedzialnym za wywiady mówiące między innymi o naszych aktualnych pracach i musiałem kombinować nad politycznymi kłamstwami. Decyzje podejmowali inni ludzie, a nie ja, bo w tak dużej wszystko zależy od kompromisów. Na moim stanowisku, dyrektora kreatywnego, trudno jest żyć z decyzjami innych, szczególnie przed kamerami albo Skypem. Tak jak powiedziałem, nie jestem dobrym kłamcą, więc nie potrafiłbym tak dłużej", powiedział w wywiadzie dla serwisu Gameology.

Jakiś czas temu Desilets przyznał, że nie grał w gry Ubisoftu od 2012 roku.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?