Mafia III - patch odblokowujący fps już dostępny

Studio Hangar 13 udostępniło łatkę zdejmującą limit 30 klatek na PC.

@ 09.10.2016, 08:08
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Mafia III - patch odblokowujący fps już dostępny

PeCetowa wersja gry Mafia III okazała się niezbyt udanym portem, z wątpliwej jakości optymalizacją czy - w dniu premiery - nałożonym limitem 30 klatek na sekundę. Szczególnie ta ostatnia opcja wywołała nieprzychylne komentarze.

Na szczęście twórcy szybko poinformowali, że wkrótce limit zostanie zdjęty bo kończą prace nad stosownym patchem. Ten został udostępniony dziś w nocy i można go już pobrać - a w zasadzie pobierze się on automatycznie przez Steam, gdy tylko zresetujecie grę.

Łatka pozwala ustawić opcję sztywnych 30 klatek, 60 klatek lub po prostu odblokować limit fps. Ponadto twórcy wnieśli nieco usprawnień do obsługi klawiatury, a konkretniej przypisywania konkretnych klawiszy do danej funkcji. Z uwagi na to, konieczne będzie ponowne zaimplementowanie własnych ustawień, jeżeli wcześniej dokonywaliście zmian.

Studio Hangar 13 informuje też, że wciąż trwają prace nad usprawnianiem Mafii III na PC. Wkrótce pojawią się kolejne łatki, w tym takie, które powinny nieco poprawić optymalizację czy usunąć bugi.

Mafia III debiutowała 7 października. Twórcy nie rozesłali wersji recenzenckich przed premierą, stąd na naszą opinię musicie jeszcze nieco poczekać.


Sprawdź także:
Mafia III

Mafia III

Premiera: 07 października 2016
PC, PS4, XBOX ONE

Mafia III to trzecia odsłona serii gangsterskich gier akcji, stworzona przez czeski zespół Illusion Softworks (później przemianowane na 2K Czech). Za tę część odpowiada n...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   11:49, 09.10.2016
Ja chyba mimo wszystko pozostanę przy tej blokadzie 30 klatek. Wolę płynne 30 klatek niż skoki.
0 kudosJackieR3   @   12:02, 09.10.2016
Na szczęście gdy za niedługo konsole padną ,producenci zaczną robić gry pod pecety i takich problemów już nie będzie. Szczęśliwy
0 kudosdabi132   @   15:24, 09.10.2016
Cytat: JackieR3
Na szczęście gdy za niedługo konsole padną ,producenci zaczną robić gry pod pecety i takich problemów już nie będzie. Szczęśliwy

Wydaje mi się, że teraz takie czasy niestety nastały, że gry będą wychodzić niedopracowane z masą błędów i kiepską optymalizacją. Składanie preorderów w takim wypadku traci sens.
0 kudosshuwar   @   16:52, 09.10.2016
Czy ja wiem... może to wina stopnia skomplikowania produkcji AAA. Duże mapy, wiele obiektów, opcji... może producenci po prostu nie są w stanie przetestować wszystkiego w sensownym czasie. Kto wie...
0 kudosmrPack   @   17:33, 09.10.2016
Cytat: JackieR3
Na szczęście gdy za niedługo konsole padną ,producenci zaczną robić gry pod pecety i takich problemów już nie będzie. Szczęśliwy
Wolałbym, żeby jednak konsole nie padły za szybko, bo są dla mnie wygodniejsze do grania Dumny Obecnie bardziej są one zbliżone do komputerów niż kiedyś i nie dziwne, że producentom jeszcze łatwiej zrobić grę właśnie pod konsole, a potem przeportować na PC. Zapominają niestety, że takiemu portowi też trzeba poświęcić czas i go odpowiednio dopracować Poirytowany
Dodaj Odpowiedź