Deweloperzy ReCore zmniejszyli czas doczytywania gry

Wczytywanie poszczególnych obszarów w ReCore dla Xboksa One było, delikatnie mówiąc, irytujące. Czas ten zmniejszono.

@ 22.09.2016, 11:00
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, xbox one

Deweloperzy ReCore zmniejszyli czas doczytywania gry

Twórcy ReCore postanowili się przyjrzeć czasom wczytywania gry. Po krótkiej analizie zdecydowali, że konieczna jest aktualizacja, która owe czasy zmniejszy. Update nie jest jeszcze gotowy, ale, jak twierdzą projektanci, zostanie udostępniony wkrótce.

"Chcemy abyście wiedzieli, że słuchaliśmy uważnie i jedną z pierwszych rzeczy, jaką wymienialiście w wymaganych poprawkach były czasy wczytowania. Słyszeliśmy Was, doceniamy Waszą cierpliwość i mamy dobre wieści", napisał deweloper we wpisie na swojej stronie.

Z owego wpisu dowiadujemy się, że aktualizacja pojawi się jeszcze w tym tygodniu, a zajmie się przede wszystkim kiepskimi czasami wczytywania. Co ciekawe, twórcy jednocześnie podkreślają, że niektóre lokacje i tak będą doczytywać się dłużej niż pozostałe.

"Zwróćcie uwagę, że niektóre obszary nadal mogą pochłaniać więcej czasu ze względu na to, że są dużymi strefami, ale mamy nadzieję, że aktualizacja poprawi ogólne wrażenia z podróżowania po Far Eden", czytamy we wpisie.

Jak wynika z naszej recenzji ReCore, to dobra platformówka, ale deweloperzy nie wykorzystali w pełni drzemiącego w niej potencjału. Tytuł dostępny jest na PC i konsolach Xbox One w ramach inicjatywy Play Anywhere.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosraziel91   @   11:52, 22.09.2016
Długie czasy wczytywania bo są duże obszary. Jakimś cudem Wiesław 3 nie miał ekranów wczytywania obszaru Szczęśliwy