Rise of the Tomb Raider na PS4 w 1080p oraz 30 klatkach na sekundę

Square Enix ujawniło w jakie parametry renderingu celują inżynierowie pracujący przy Rise of the Tomb Raider dla PlayStation 4.

@ 20.07.2016, 22:39
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, xbox 360, ps4, xbox one

Rise of the Tomb Raider na PS4 w 1080p oraz 30 klatkach na sekundę

Square Enix ujawniło parametry techniczne w jakich działać będzie Rise of the Tomb Raider w wersji przeznaczonej dla konsoli PlayStation 4. Z opublikowanej przez wydawcę informacji wynika, że grać będziemy w 1080p i przy prędkości renderowania równej 30 klatkom na sekundę.

Ostateczne założenia nie są jednak jeszcze ustalone. Jak czytamy w oświadczeniu dla redakcji VideoGamer.com, inżynierowie "wciąż optymalizują" kod, a w rezultacie całość powinna działać płynnie i bez najmniejszych nawet zająknięć. Co ciekawe, wydawca delikatnie nawiązał nawet prawdopodobnie do konsoli PlayStation 4 Neo, twierdząc, że wszystko powyżej 1080p i 30 fpsów "to bonus".

Więcej na temat Rise of the Tomb Raider dla PS4 znajdziecie oczywiście w naszej encyklopedii, a także w poprzedniej wiadomości na temat gry. Zamieściliśmy w niej także dwa ciekawe materiały filmowe. Jeden przedstawia rozgrywkę w niedostępnym wcześniej trybie współpracy.

Premiera tytułu przewidziana została na dzień 11 października bieżącego roku. Posiadacze przepustek sezonowych z wersji dla PC oraz Xboksa One nową zawartość (prócz wsparcia VR) otrzymają za darmo.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?