Rise of the Tomb Raider na PS4 w 1080p oraz 30 klatkach na sekundę
Square Enix ujawniło w jakie parametry renderingu celują inżynierowie pracujący przy Rise of the Tomb Raider dla PlayStation 4.
Square Enix ujawniło parametry techniczne w jakich działać będzie Rise of the Tomb Raider w wersji przeznaczonej dla konsoli PlayStation 4. Z opublikowanej przez wydawcę informacji wynika, że grać będziemy w 1080p i przy prędkości renderowania równej 30 klatkom na sekundę.
Ostateczne założenia nie są jednak jeszcze ustalone. Jak czytamy w oświadczeniu dla redakcji VideoGamer.com, inżynierowie "wciąż optymalizują" kod, a w rezultacie całość powinna działać płynnie i bez najmniejszych nawet zająknięć. Co ciekawe, wydawca delikatnie nawiązał nawet prawdopodobnie do konsoli PlayStation 4 Neo, twierdząc, że wszystko powyżej 1080p i 30 fpsów "to bonus".
Więcej na temat Rise of the Tomb Raider dla PS4 znajdziecie oczywiście w naszej encyklopedii, a także w poprzedniej wiadomości na temat gry. Zamieściliśmy w niej także dwa ciekawe materiały filmowe. Jeden przedstawia rozgrywkę w niedostępnym wcześniej trybie współpracy.
Premiera tytułu przewidziana została na dzień 11 października bieżącego roku. Posiadacze przepustek sezonowych z wersji dla PC oraz Xboksa One nową zawartość (prócz wsparcia VR) otrzymają za darmo.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler