Szefostwo Ubisoftu, Take-Two oraz Electronic Arts jest pozytywnie nastawione do PlayStation 4 Neo oraz Project Scorpio

Nowe, podrasowane wersje konsol obecnej generacji zadebiutują najpewniej w kolejnych miesiącach. Trzej giganci branży są jednak na to gotowi.

@ 28.06.2016, 13:15
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4, xbox one

Szefostwo Ubisoftu, Take-Two oraz Electronic Arts jest pozytywnie nastawione do PlayStation 4 Neo oraz Project Scorpio

Mocniejsze wersje konsol obecnej generacji, czy się to komuś podoba czy nie, są faktem i zarówno PlayStation 4 Neo, jak i Project Scorpio w niedługim czasie zadebiutują na światowych rynkach. Co ciekawe, przedstawiciele Electronic Arts, Ubisoftu oraz Take-Two widzą w tym okazję i uważają, że nowe platformy pozytywnie wpłyną na rynek.

"Widzę to jako niebywale pozytywną ewolucję strategii biznesowej dla graczy oraz dla branży i zdecydowanie dla EA", powiedziała Laura Miele, szefowa globalnego wydawnictwa Electronic Arts w rozmowie z redakcją GamesIndustry"Pomysł aby potencjalnie nie mieć końca cyklu i początku cyklu uważam za pozytywny dla naszej branży oraz partnerów komercyjnych i graczy".

Następnie głos zabrał Alain Corre, szef jednego z oddziałów Ubisoftu, twierdząc że nowe rozwiązanie nie podzieli społeczności ponieważ gry będą kompatybilne zarówno z nowym, jak i starym sprzętem.

"Myślę, że pod względem ewolucji technologii jest lepiej niż w przypadku tego, co musieliśmy robić wcześniej, przygotowywać grę dla next-genów oraz inną grę, od początku, dla poprzedniego sprzętu. Teraz możemy wykorzystać to, co najlepsze w następnej konsoli, ale jednocześnie mieć wysoką jakość dla obecnej konsoli, bez dzielenia społeczności".

Na koniec jeszcze szef Take-TwoStrauss Zelnick, dla którego nowe platformy to znaczący krok do przodu. Deweloperzy nie będą się musieli obawiać o to, jakie urządzenie jest najpopularniejsza i w rękach ilu graczy się znajduje.

"Oczywiście, coraz potężniejsze urządzenia dają nam szansę, ale byłoby świetnie gdybyśmy doszli do momentu, w którym nie ma już sinusa i zobaczyli, jak zaczyna on się spłaszczać, ale nie sądzę, aby to miało miejsce już teraz. To nie zmienia jednak żadnych z naszych planów; wciąż musimy tworzyć możliwie jak najlepsze produkty i popychać w tym celu technologię do jej granic".

Wydaje się, że wszyscy mówią jednym głosem. Jeśli właściciele platform, Sony i Microsoft, postąpią mądrze, to możemy mieć w świecie konsol to, co od lat działa w urządzeniach mobilnych, o czym pisaliśmy jakiś czas temu.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKreTsky   @   13:27, 28.06.2016
Z tego co kojarzę z konferencji to Scorpio został zapowiedziany na koniec 2017, więc nie tak niedługo. W najbliższych miesiacach S ma być.