Mass Effect: Andromeda - potwierdzono poślizg, premiera oficjalnie na początku 2017 roku
Na blogu Bioware pojawił się nowy wpis, w którym przeczytać możemy kilka słów na temat przyszłości Andromedy - włącznie z komentarzem w temacie ogłoszonego niedawno opóźnienia premiery gry.
Po paru tygodniach względnej ciszy, Bioware podzieliło się nowymi informacjami z graczami wyczekującymi kolejnej międzygalaktycznej przygody w uniwersum Mass Effect. Niestety wpis na blogu firmy jest dość ubogi w informacje, a na domiar złego najdonioślejszą z nich wydaje się być potwierdzenie przełożenia premiery gry na początek przyszłego roku.
Oto co na temat opóźnienia powiedział podpisany pod notką Aaryn Flynn (dyrektor naczelny Bioware):
"Ostatnie sesje z grą w studiu pozwalają nam twierdzić, że zmierza ona w odpowiednim kierunku. Zdajemy sobie jednak sprawę, że potrzebujemy odpowiedniej ilości czasu, aby mieć pewność odnośnie osiągnięcia pełni potencjału tytułu - w ten sposób zobowiązujemy się w stosunku do wszystkich z was".
Występujące w roli wydawcy Electronic Arts poinformowało o opóźnieniu Andromedy ponad dwa miesiące temu, jednak oficjalny komentarz ze strony odpowiedzialnego za grę zespołu Bioware pozwala podtrzymać nadzieję, że (mimo kilku niefortunnych przetasowań kadrowych) projekt jest w dalszym ciągu na właściwym torze.
Pomijając wątek obsuwki, wpis zawiera również trzy krótkie akapity na temat nadchodzących atrakcji. Pozwoliłem sobie je przetłumaczyć poniżej.
- Więcej wolności - Jedną z naszych największych ambicji jest oddanie graczom wolności na skalę niespotykaną we wcześniejszych odsłonach Mass Effecta - zarówno w kwestii tego gdzie i jak się dostaniesz, oraz preferowanego przez ciebie sposobu rozgrywki.
- Nowe, niezbadane światy - Zostawiamy Mleczną Drogę za sobą i zmierzamy do Andromedy, gdzie poznamy nowych sprzymierzeńców, zmierzymy się z nowymi wrogami i odkryjemy fascynujące nowe światy.
- Kolejne wielkie doświadczenie w świecie Mass Effect - Mass Effect: Andromeda będzie pierwszą grą w tym uniwersum na obecną generację konsol oraz pierwszą korzystającą z silnika Frostbite. Wyciskamy z dostępnej technologii wszystko, co tylko możliwe by dostarczyć graczom najlepszą grafikę, historię i rozgrywkę w skali marki.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler