Wiedźmin 3: Dziki Gon - udostępniono patch 1.12

CD Projekt RED udostępniło długo oczekiwany patch 1.12 do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon i dodatku Serca z Kamienia.

@ 11.01.2016, 18:35
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Wiedźmin 3: Dziki Gon - udostępniono patch 1.12

Studio CD Projekt RED poinformowało o udostępnieniu patcha 1.12 do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, jak i dodatku Serca z Kamienia. Łatka naprawia wiele istotnych elementów i można raczej śmiało uznać, że jest to pewnie ostatnia tak duża poprawka, likwidująca najczęściej zgłaszane niedociągnięcia, których nie udało się wyeliminować we wcześniejszych aktualizacjach gry.

Poprawiono całą masę różnych błędów, m.in. ten związany z ekwipunkiem szkoły Wilka, który część z Was zgłaszała na naszym forum. Pełna lista dostępna jest w tym miejscu. Standardowo łatka wnosi też szlify do optymalizacji.

Patch 1.12 powinien być już dostępny na wszystkich platformach.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
2 kudosshuwar   @   18:45, 11.01.2016
Oni są genialni. Nie jeden producent machnąłby już dawno ręką na poprawki Uśmiech
0 kudoskrzywy_banen   @   19:15, 11.01.2016
Cytat: shuwar
Oni są genialni. Nie jeden producent machnąłby już dawno ręką na poprawki Uśmiech
No super geniusze. Wydali niedopracowaną grę i ją łatają. Taki jest ich psi obowiązek.
0 kudosFox46   @   20:08, 11.01.2016
Cytat: krzywy_banen
Cytat: shuwar
Oni są genialni. Nie jeden producent machnąłby już dawno ręką na poprawki Uśmiech
No super geniusze. Wydali niedopracowaną grę i ją łatają. Taki jest ich psi obowiązek.


Co racja to racja, tutaj po kwestią aktualizacji a raczej ich ogromem pobijają poprzednie odsłony. Te aktualizację tylko pokazują jak bardzo niedopracowaną grę wydali, i na dobrą sprawę jakby teraz wydali Wiedźmina 3 na PC/XO/PS4 to nie było by problemów z klatkami, questami itp:.

Wiedźmin 2 dobrze że wyszedł rok po premierze PCtowej, bo tam optymalizacja była bardzo dobra, praktycznie cały czas 30 klatek a graficznie wykorzystali w 100% Xboxa 360.
Wiedźminie 3 aktualizację tylko pokazuję że warto czekać na edycję rozszerzoną. Aczkolwiek nie wiadomo na jakiej łatce się w ogóle zatrzymają. W1 1.55,W2 3.3, W3 1.12 i dalej pewnie będzie więcej.
0 kudosurban1212   @   23:39, 11.01.2016
Psi obowiązek oczywiście że taki mają,ale inne studio znając życie wydało by z jeden większy i dwa małe patche,i na tym by się zakończyło a CDPR cały czas poprawia różne błędy i za to należy im przyklasnąć że nie mają gdzieś uwag graczy,i cały czas działają i nie mówię tego tylko dlatego że to Polskie studio,inne studio by tak robiło napisałbym tak samo,ale prawda jest taka że mało które studio by tak miało na uwadze uwagi od graczy,jak to ma CDPR
1 kudosshuwar   @   07:07, 12.01.2016
Ale zrzędzicie, to już taka nasza polska modła, wszędzie dziurę znaleźć. Nie ma gry, programu, aplikacji bez błędów. Przy tak ogromnej grze tych błędów moim zdaniem było bardzo mało (mam porównanie z Falloutem 4, a gram na nim już patchem i nadal ma więcej dziur niż W3 bez łatek).

Jak napisał urban1212, porównujemy ich do innych wydawców, którzy by machnęli już dawno ręką.
3 kudossebogothic   @   10:53, 12.01.2016
Cytat: shuwar
mam porównanie z Falloutem 4, a gram na nim już patchem i nadal ma więcej dziur niż W3 bez łatek

Bo za Bethesdę gry poprawiają fani.
0 kudosfebra1976   @   11:07, 12.01.2016
Cytat: sebogothic
Bo za Bethesdę gry poprawiają fani.
HA! HA! 100pkt , do dowcipu.
0 kudosJackieR3   @   16:13, 12.01.2016
Cytat: sebogothic
Cytat: shuwar
mam porównanie z Falloutem 4, a gram na nim już patchem i nadal ma więcej dziur niż W3 bez łatek

Bo za Bethesdę gry poprawiają fani.

To całe szczęście że Shuwi nie poprawia Wiedźmina.
0 kudoskobbold   @   18:38, 12.01.2016
Cytat: sebogothic
Bo za Bethesdę gry poprawiają fani.

To akurat dobrze świadczy tylko o fanach, a twórcy są coraz bardziej pazerni i leniwi. Po co mają się wysilać skoro grę dokończą za nich fani. I jest to niestety kolejna patologia, która coraz bardzie wgryza się w świat gier.
0 kudosMicMus123456789   @   19:37, 12.01.2016
Redzi pokazują innym jak powinno się dbać o graczy/klientów i o swoją własną grę. Inni albo nie wydają patchy albo zaprzestają po kilku, a tu prawie regularnie nowe aktualizacje.
2 kudoswesolek87   @   21:20, 12.01.2016
Ukończyłem Wiedźmina 3 z patchem 1.04 lub 1.05 (nie pamiętam dokładnie). Grałem przeszło 180 godzin, więc chyba dość dokładnie zbadałem świat. Nie uświadczyłem przy tym błędów z zadaniami, lokacjami, płynnością, grafiką (nie twierdzę, że takich nie było - po prostu nie dały o sobie znać, a już na pewno nie w taki sposób by uprzykrzyć mi życie), a statystykami, cenami towarów, sortowaniem przedmiotów czy innymi drobiazgami nie zawracałem sobie głowy. Grałem w taką grę, jaka aktualnie była dostępna bawiąc się przy tym znakomicie. Jedna z niewielu gier przy których nie poczułem rozdrażnienia i poirytowania przez błędy czy inną niestabilność. Dopiero po patchu 1.11, grając po raz drugi zauważyłem że Vesemirowe miecze nie posiadają pochew... I tyle. Moim zdaniem Redom należą się ogromne brawa i podziękowania za dbanie o tytuł tak długo po premierze, za wytrwałość w poszukiwaniu błędów większych jak i drobiazgów, za słuchanie uwag graczy.
0 kudosshuwar   @   07:41, 13.01.2016
Zgadzam się z Wesolkiem87 - miałem takie samo odczucie. Grałem od drugiego dnia po premierze, więc załapałem się na może 3 patch'e. Większych wtop nie zauważyłem. Drobne usterki, których w innych grach można znaleźć na pęczki i 10 lat po wydaniu - a gra jest przecież ogromna. Żadne zadanie nie zablokowało się, nie utknąłem w murze - co kilka razy zdarzało mi się np. w Dragon Age Inkwizycja.
Dodaj Odpowiedź