Dark Souls III - analiza wersji beta gry od Digital Foundry

Studio From Software raczej nie przygotowuje gier o średniej jakości. Każda premiera tego producenta jest dopracowana i wszystko wskazuje na to, że tak samo będzie w przypadku Dark Souls III.

@ 23.10.2015, 11:52
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps4, xbox one

Dark Souls III - analiza wersji beta gry od Digital Foundry

Studio From Software raczej nie przygotowuje gier o średniej jakości. Każda premiera tego producenta jest dopracowana i wszystko wskazuje na to, że tak samo będzie w przypadku Dark Souls III. Tymczasem jednak warto sprawdzić, co na temat produkcji Miyazakiego ma do powiedzenia ekipa Digital Foundry.

Na wstępie trzeba podkreślić, że beta nigdy nie przedstawia finalnej wersji produktu końcowego. Przygotujcie się zatem na to, że Dark Souls III w dniu swojej premiery będzie wyglądało jeszcze lepiej. Wnioski są pozytywne, bowiem podobnie jak w ekskluzywnym na PlayStation 4 Bloodborne, dużo lepsze jest oświetlenie, a rozdzielczość to 1080p. Jeżeli mowa o wygładzaniu krawędzi, to postawiono na znaną metodę w post-processingu.

Dark Souls III - analiza wersji beta gry od Digital Foundry
Wspomniane testy Digital Foundry to dwa poniższe filmy, na których możecie sprawdzić stabilność gry oraz jakość jej grafiki. From Software opanowali nowy silnik, ale ponoć zrezygnowano z usilnego uzyskania 60 klatek na sekundę. Mimo to tytuł studia From Software prezentuje się bardzo dobrze - uwagę przykuwają błyszczące metalowe elementy, szczegółowy model zbroi oraz wysokiej jakości tekstury obiektów otoczenia.

Premiera gry Dark Souls III nastąpi w 2016 roku na PlayStation 4, Xboksie One oraz komputerach osobistych.



Sprawdź także:
Dark Souls III

Dark Souls III

Premiera: 12 kwietnia 2016
PC, PS4, XBOX ONE

Dark Souls III to kolejna odsłona słynnej serii, opracowanej przez studio From Software. Twórcy nie wprowadzają w niej żadnych rewolucyjnych zmian, pozostając przy sprawd...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   17:16, 23.10.2015
Szkoda że używa Engin Bloodborna choć to było już wiadome, bo w DS2 już wyeliminowano wiele głupich rzeczy jak chociażby ciągnięcie przeciwnika za sobą jak szmatka kiedy przejdziemy po nim, w DS2 fajnie się tego wyzbyli i fizyka była już faktycznie na poziomie.
Teraz znowu cofnęli się do roku 2008 (Dead Space)
0 kudosfebra1976   @   16:33, 25.10.2015
Cofnęli? Co Twoim zdaniem świadczy o regresie DS'a? Po oglądnięciu dostępnych gameplay'ów i zajawek stwierdzam że jest dobrze.