Dark Souls III - analiza wersji beta gry od Digital Foundry
Studio From Software raczej nie przygotowuje gier o średniej jakości. Każda premiera tego producenta jest dopracowana i wszystko wskazuje na to, że tak samo będzie w przypadku Dark Souls III.
juve @ 23.10.2015, 11:52
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
pc, ps4, xbox one
Studio From Software raczej nie przygotowuje gier o średniej jakości. Każda premiera tego producenta jest dopracowana i wszystko wskazuje na to, że tak samo będzie w przypadku Dark Souls III. Tymczasem jednak warto sprawdzić, co na temat produkcji Miyazakiego ma do powiedzenia ekipa Digital Foundry.
Na wstępie trzeba podkreślić, że beta nigdy nie przedstawia finalnej wersji produktu końcowego. Przygotujcie się zatem na to, że Dark Souls III w dniu swojej premiery będzie wyglądało jeszcze lepiej. Wnioski są pozytywne, bowiem podobnie jak w ekskluzywnym na PlayStation 4 Bloodborne, dużo lepsze jest oświetlenie, a rozdzielczość to 1080p. Jeżeli mowa o wygładzaniu krawędzi, to postawiono na znaną metodę w post-processingu.
Wspomniane testy Digital Foundry to dwa poniższe filmy, na których możecie sprawdzić stabilność gry oraz jakość jej grafiki. From Software opanowali nowy silnik, ale ponoć zrezygnowano z usilnego uzyskania 60 klatek na sekundę. Mimo to tytuł studia From Software prezentuje się bardzo dobrze - uwagę przykuwają błyszczące metalowe elementy, szczegółowy model zbroi oraz wysokiej jakości tekstury obiektów otoczenia.
Premiera gry Dark Souls III nastąpi w 2016 roku na PlayStation 4, Xboksie One oraz komputerach osobistych.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler