Fallout 4 - potwierdzono Przepustkę Sezonową i 4 dodatki po premierze gry

Czas, który dzieli zapowiedź gry Fallout 4 od terminu jej wydania - 10 listopada bieżącego roku - to zaskakująco krótki okres.

@ 09.09.2015, 20:15
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc, ps4, xbox one

Fallout 4 - potwierdzono Przepustkę Sezonową i 4 dodatki po premierze gry

Czas, który dzieli zapowiedź gry Fallout 4 od terminu jej wydania - 10 listopada bieżącego roku - to zaskakująco krótki okres. Wszyscy zachwycają się taktyką wydawcy, firmy Bethesda, który właśnie postanowił ujawnić plany na utrzymanie "żywotności" najnowszej odsłony serii Fallout.

Na pierwszy ogień idzie, wspomniana w tytule, Przepustka Sezonowa. Kosztować będzie 30 dolarów (około 150 złotych) i zawrze 4 dodatki DLC, które producenci już planują. Wedle informacji w notce na blogu Bethesdy, nie mają oni jeszcze sprecyzowanego pomysłu na wspomniane rozszerzenia, ponieważ skupiają się na skończeniu podstawowej wersji Fallouta 4 - deweloper poświęci czas DLC najwcześniej w przyszłym roku. Niemniej jednak w przypadku zdecydowania się na kupno dodatków osobno, zapłacimy za nie przynajmniej 40 dolarów.

Fallout 4 - potwierdzono Przepustkę Sezonową i 4 dodatki po premierze gry
Kolejną kwestią są darmowe aktualizacje. Ich zawartość to, oczywiście, nie tylko rozwiązanie problemów technicznych, które mogą trapić produkcję, ale również ewentualne tryby rozgrywki lub inne przyjemności. Bethesda idzie za przykładem Skyrima - po premierze, w ramach tychże gratisowych łatek, piąty The Elder Scrolls otrzymał Legendery Mode, Kill Cams, Mounted Combat czy nowe, wizualne "wodotryski".

Ostatnią sprawą są modyfikacje tworzone przez rzesze fanów marki Fallout. Deklaracja ze strony deweloperów, która jasno mówiła o możliwości nieskrępowanej edycji treści gry i tworzenia w niej nowych elementów, padła zaraz po ujawnieniu czwartej części serii. Same narzędzia trafią na komputery osobiste najwcześniej w przyszłym roku. Będzie to oprogramowanie identyczne do tego używanego przez twórców.


Sprawdź także:
Fallout 4

Fallout 4

Premiera: 10 listopada 2015
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Fallout 4 to kolejna odsłona uznanej serii gier cRPG. Za produkcję odpowiada ekipa Bethesda Game Studios, znana z takich gier jak The Elder Scrolls V: Skyrim czy tez Fall...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosTheCerbis   @   11:13, 10.09.2015
Przecież Fallout Anthology zostało wydane, w pudełku-mini bombie ale w wersji limitowanej. A ja chciałbym, żeby była dostępna tak jak TES Anthology. Uśmiech
0 kudosGuilder   @   11:14, 10.09.2015
A to zwracam honor. I dziwię się jednocześnie.
Ale zagadnienie dwóch serii jest niezależnie od tego.
0 kudosIgI123   @   15:51, 10.09.2015
Bethesda po prostu chce chce po kontynuować uniwersum po swojemu, odcinając się od tego co było wcześniej. Byłoby fajnie jakby wypuszczali kolejne Fallouty na przemian z, że tak powiem, konserwatywnym Obsidianem.
0 kudosTheCerbis   @   15:56, 10.09.2015
Może jakiś spin-off powinien powstać? W takiej klasycznej wersji, jak F1 i 2.
0 kudosTheCerbis   @   16:05, 10.09.2015
Może źle się wyraziłem z tym spin-offem bo w każdym Falloucie jest inna historia. Ale według mnie powinna powstać odsłona podobna do pierwszych dwóch Falloutów, o to mi chodzi. Podobna pod względem widoku, mechaniki... Tak jak Pillars of Eternity, które jest RPGiem wzorowanym na klasyku - Wrotach Baldura.
0 kudosGuilder   @   17:26, 10.09.2015
Cytat: IgI123
Byłoby fajnie jakby wypuszczali kolejne Fallouty na przemian z, że tak powiem, konserwatywnym Obsidianem.
Bardzo się zezłoszczę, jeśli będzie inaczej. Ale dowiemy się tego za jakieś 5-6 lat.
Cytat: TheCerbis
Może źle się wyraziłem z tym spin-offem bo w każdym Falloucie jest inna historia. Ale według mnie powinna powstać odsłona podobna do pierwszych dwóch Falloutów, o to mi chodzi. Podobna pod względem widoku, mechaniki... Tak jak Pillars of Eternity, które jest RPGiem wzorowanym na klasyku - Wrotach Baldura.
Po tym jak wyszło New Vegas już na nowym silniku, już raczej na zawsze zamknięto rozdział pt. "Fallout w rzucie izometrycznym". Ale z jedną rzeczą już się pomyliłem, może i tym razem okażę się fałszywym prorokiem.
Spin-off to w sumie trafne określenie tego, czym jest Fallout 3 i czym będzie czwórka.
0 kudosIgI123   @   17:38, 10.09.2015
Cytat: TheCerbis
Tak jak Pillars of Eternity, które jest RPGiem wzorowanym na klasyku - Wrotach Baldura.
No toć mamy Wasteland 2.
0 kudosTheCerbis   @   17:51, 10.09.2015
Wasteland to nie Fallout. :>
0 kudosIgI123   @   18:32, 10.09.2015
A Pillars of Eternity to nie Baldury, a sam taki przykład dałeś!
0 kudosurban1212   @   18:35, 10.09.2015
Ja tam tylko czekam,czy będzie polski dubbing.
0 kudosTheCerbis   @   21:16, 10.09.2015
Cytat: IgI123
A Pillars of Eternity to nie Baldury, a sam taki przykład dałeś!
Nie, to nie Baldury. Ale nowych Baldurów NIE MA! Chodziło o to, że zrobili takiego klasycznego erpega jak BG, który notabene też został jako Enhanced Edition wydany, w odświeżonej wersji. Więc czemu by takiego Fallouta nie zrobić? Nawet nie odświeżonego, tylko nowego, w starej formule.
0 kudosIgI123   @   23:55, 10.09.2015
Bethesda pewnie boi się że nie sprzedałoby się to tak dobrze.
0 kudosTheCerbis   @   00:02, 11.09.2015
Kupowałbym! W sumie nawet kupiłbym odświeżone 1 i 2.
0 kudosfebra1976   @   18:16, 11.09.2015
Cytat: urban1212
Ja tam tylko czekam,czy będzie polski dubbing.

Cenega raczej nie zawiedzie, pytanie powinno brzmieć jak dobry dubbing to będzie.
Dodaj Odpowiedź