Deus Ex: Mankind Divided nie zmusi Cię do zabijania bossów

Jednym ze śladowych potknięć Deus Ex: Bunt Ludzkości były pojedynki z bossami, polegające wyłącznie na wpakowaniu w przeciwnika tylu kul, aż ten pożegna się ze światem.

@ 27.07.2015, 09:41
pc, ps4, xbox one

Deus Ex: Mankind Divided nie zmusi Cię do zabijania bossów

Jednym ze śladowych potknięć Deus Ex: Bunt Ludzkości były pojedynki z bossami, polegające wyłącznie na wpakowaniu w przeciwnika tylu kul, aż ten pożegna się ze światem. Przy kontynuacji serii Eidos Studios zaserwuje nam szeroką ścieżkę eliminacji szefów, nawet bez przymusu podjęcia z nimi walki.

Bunt Ludzkości dawał nam sporą dawkę podejmowania własnych wyborów, jednak tylko na dwóch widocznych płaszczyznach: fabularnej oraz eksploracyjnej. Jeżeli uznaliśmy swojego Adama Jensena za największego pacyfistę w cyberpunkowym świecie to podczas starć z bossami nie mieliśmy innej możliwości jak pozbawienie ich życia. W Deus Ex: Mankind Divided będzie zupełnie inaczej.

"Wszystko sprowadza się do wspierania różnych stylów gry. W Mankind Divided istnieje opcja, aby wyeliminować bossów w skradanym podejściu, możesz pokonać ich w otwartej walce, a nawet pogodzisz sytuację poprzez odpowiednią konwersację. Z powodu zaprojektowania Buntu Ludzkości w taki, a nie inny sposób, bossowie zawsze umierali w scenkach przerywnikowych. Nie było innego wyboru" - poinformowali deweloperzy.

Deus Ex: Mankind Divided zadebiutuje na początku przyszłego roku na komputerach osobistych i konsolach Xbox One oraz PlayStation 4.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?