Ubisoft uczy się na błędach i zmienia politykę prezentowania gier przed ich premierą
Od momentu wypuszczenia przez Ubisoft Watch_Dogs branża gier bardziej skupiła się na tak zwanym "downgradzie", czyli pisząc najprościej, pogorszeniu jakości oprawy graficznej w finalnej wersji produkcji, w stosunku do tego, co prezentowano przed jej premierą.
zvarownik @ 06.07.2015, 16:04
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps4, xbox one
Od momentu wypuszczenia przez Ubisoft Watch_Dogs branża gier bardziej skupiła się na tak zwanym "downgradzie", czyli pisząc najprościej, pogorszeniu jakości oprawy graficznej w finalnej wersji produkcji, w stosunku do tego, co prezentowano przed jej premierą. Ostatnio z tym zjawiskiem mieliśmy do czynienia przy Wiedźminie 3, ale najwidoczniej deweloperzy zaczyniają powoli wyciągać wnioski z takich sytuacji.
Yves Guillemot, szef Ubisoftu, wyjawił, że na tegorocznych targach E3 wszystkie produkcje tego wydawcy były prezentowane na docelowych platformach sprzętowych. Tłumaczy to dlaczego Tom Clancy's The Division wyglądało gorzej na niedawny gameplayu, niż na pierwszych pokazach.
Jednocześnie dzięki takiemu podejściu do sprawy wiemy przynajmniej jak gra będzie się mniej więcej prezentować na premierę i nie przeżyjemy kolejnego wielkiego zawodu. Według mnie to zdecydowanie lepsza opcja niż mydlenie graczom oczu i szarganie niepotrzebne swojej reputacji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler