Ubisoft uczy się na błędach i zmienia politykę prezentowania gier przed ich premierą

Od momentu wypuszczenia przez Ubisoft Watch_Dogs branża gier bardziej skupiła się na tak zwanym "downgradzie", czyli pisząc najprościej, pogorszeniu jakości oprawy graficznej w finalnej wersji produkcji, w stosunku do tego, co prezentowano przed jej premierą.

@ 06.07.2015, 16:04
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps4, xbox one

Ubisoft uczy się na błędach i zmienia politykę prezentowania gier przed ich premierą

Od momentu wypuszczenia przez Ubisoft Watch_Dogs branża gier bardziej skupiła się na tak zwanym "downgradzie", czyli pisząc najprościej, pogorszeniu jakości oprawy graficznej w finalnej wersji produkcji, w stosunku do tego, co prezentowano przed jej premierą. Ostatnio z tym zjawiskiem mieliśmy do czynienia przy Wiedźminie 3, ale najwidoczniej deweloperzy zaczyniają powoli wyciągać wnioski z takich sytuacji.

Yves Guillemot, szef Ubisoftu, wyjawił, że na tegorocznych targach E3 wszystkie produkcje tego wydawcy były prezentowane na docelowych platformach sprzętowych. Tłumaczy to dlaczego Tom Clancy's The Division wyglądało gorzej na niedawny gameplayu, niż na pierwszych pokazach.

Jednocześnie dzięki takiemu podejściu do sprawy wiemy przynajmniej jak gra będzie się mniej więcej prezentować na premierę i nie przeżyjemy kolejnego wielkiego zawodu. Według mnie to zdecydowanie lepsza opcja niż mydlenie graczom oczu i szarganie niepotrzebne swojej reputacji.


Sprawdź także:
Watch_Dogs

Watch_Dogs

Premiera: 27 maja 2014
PS4, PC, PS3, XBOX 360, WIIU, XBOX ONE

Watch_Dogs to gra akcji opowiadająca o zinformatyzowanym świecie, w którym jeden człowiek, może kontrolować wszystko z wykorzystaniem wyłącznie swojego telefonu. Projekt ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosluki505   @   16:46, 06.07.2015
Trochę późno, ale lepiej późno niż wcale.
0 kudosJ3DAJ   @   16:55, 06.07.2015
Taaa, już im prawie uwierzyłem. Cool
0 kudosgregory16mix   @   17:31, 06.07.2015
Fakt. Za dużo marketingu, z mało pracy nad grą. Bardzo irytują mnie takie sytuacje. Chyba każdy woli grę taką, jaką widział na gameplay niż z dużo uboższą grafiką.
0 kudosFox46   @   18:51, 06.07.2015
Dlaczego ten pan kłamie ?? przecież Wildnes czy jak to się tam zwie, widać było że to był Gameplay na sterydach a nie faktyczny gameplay. Za rok znowu ujrzymy ta grę w gorszej oprawie, więc pan jak zawsze Cygani jak się da.
0 kudosremik1976   @   21:13, 06.07.2015
Moim zdaniem nie cyganią, bo naprawdę mocno nadszarpnęli wizerunek marki jaką jest Ubisoft i widocznie odbiło im się to na finansach. Zniszczyć dorobek wielu lat jest bardzo łatwo, a odbudowanie go będzie trwać wieki, a może nawet nie da się go odbudować. W końcu to zrozumieli. Szkoda tylko, że dostrzegli błąd przez pryzmat kasy i tylko ten jeden błąd. Tasiemce też ich zniszczą prędzej czy później, ale tego już nie dostrzegają.
0 kudosJ3DAJ   @   22:10, 06.07.2015
@UP

A zauważyłeś że automatycznie się przyznali do downgrade'u? Jakoś wtedy twardo stali przy tym że nie było żadnych cięć... Dosłownie leczą zakłamany wizerunek kolejnym kłamstwem, mówią ludziom to co chcą usłyszeć, a ci to łykają. Uśmiech

Dopiero po premierze The Division zobaczymy ile w tym było prawdy, ale ja sądzę że zero. Zamiast mówić, powinni najpierw pokazać a dopiero potem mówić, bo jak dla mnie to kolejny chwyt który będzie wymówką dla zniechęconych graczy do złożenia pre-order'a.
0 kudosremik1976   @   23:18, 06.07.2015
@J3DAJ ja jakoś im teraz wierzę co nie oznacza, że wierzę w to, że gry będą prezentowane dokładnie w takiej formie jak trafiają do klienta. Z pewnością będzie różnica, bo wiadomo, że gry pokazuje się jak są jeszcze w produkcji, ale te różnice nie będą tak ogromne jak w przypadku Watch Dogs.
Dodaj Odpowiedź