XCOM 2 nie zaoferuje sterowania za pomocą pada
Dzień dziecka przyniósł prezenty nie tylko małym, ale też i dużym dzieciom - właśnie 1 czerwca ogłoszono istnienie XCOM 2, które tworzy doświadczone studio Firaxis Games.
Materdea @ 10.06.2015, 09:22
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc
Dzień dziecka przyniósł prezenty nie tylko małym, ale też i dużym dzieciom - właśnie 1 czerwca ogłoszono istnienie XCOM 2, które tworzy doświadczone studio Firaxis Games. Niedawno poznaliśmy nowe informacje na temat wyłączności gry na komputery osobiste.
Serwisowi IGN wywiadu udzielił dyrektor kreatywny Jake Solomon i główny producent Garth DeAngelis - opowiadają w nim o aspektach ekskluzywności XCOM 2 na PC-tach oraz zdradzają, że nie planują zaaplikowania możliwości używania kontrolera podczas zabawy!
"Aby to zrobić [XCOM 2 - dop. red.] musieliśmy użyć całej naszej specjalistycznej wiedzy... nasza specjalistyczna wiedza jest tutaj, na PC. To nasz dom i środowisko, w którym czujemy się komfortowo" - stwierdził Jake Solomon z Firaxis Games.
Choć producenci skupiają się na komputerach osobistych, to nie wykluczają wydania XCOM 2 - oczywiście w późniejszym czasie - również na innych platformach. To samo tyczy się dodania możliwości obsługi pada - na wszystko, być może, przyjdzie czas, ale dopiero po premierze komputerowej wersji tytułu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler